Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. mars 2008

Illuminati?

Now, I'm wondering, this sentence I picked up, in 2006, I think it must have been in one of the warmer months of 2006, possibly around August.

That I'm just a bastard on the run, and she's just a whore.

Maybe it's something to do with Illuminati.

Because I have so dark blond hair, that I sometimes think it's brown myself, but it's always been dark blond, at least I think so.

(Except for the first years of my life, then it was like almost white, and I remember my sister commented when we visited our grandparents in Nevlunghavn in 82 or 83, I think it probably was, that I didn't have that light-coloured hair any longer.

And then my grandmother said something, that of course not, he get's older or something like that, or more mature.

And thought that was a bit embarrasing, I remember, because then it means, that my sister was more mature than me, since she had darker hair, even if shes about one and a half year younger.

So I found that episode embarrasing, I remember, so I'm not sure why I'm writing about this.).

And maybe the girl is one of the blond girls work, and that they think all blond girls are whores.

Since they think dark hair, is one race, and blond hair is another race.

And I remeber from Sunderland, while studying there.

That one of my flat-mates there, Dörte, said, I think to Federica, that I had two kinds of hair, thats beard-growth hair.

That I have both dark and light beard-growth hairs.

So that they think I'm a bastard because of this.

And that there is a war against the blond/light haired people.

So that if a girl is blond, then they say she's a whore.

This is something I've been thinking about now, but I guess I should probably work more, and think less.

We'll see.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter