Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. mars 2008

Krig i Norge? XXII. (In Norwegian).

Jeg må ta med det, at når vi var på the Dubliner der.

Så var jeg litt pussa da.

Og der har de sånn live irsk folkemusikk.

Jeg kjente ikke de andre butikkassistentene så bra, så jeg gikk litt rundt der da.

Så begynte jeg å prate med en dame som viste seg å være britisk da, eller irsk da.

Jeg var litt full, men jeg tror hu sa jeg kunne sitte å prate der hvor dem satt.

Og men plutselig begynte hu å skulle spille fløyte osv.

Sånn irsk folkemusikk da.

Jeg skjønte ikke det med en gang, at hu jobba der.

Det må ha blitt en del halvlitere på båten tror jeg.

Men så kom Sanne bort, og spurte om jeg skulle være med på Tors Hammer etterpå, eller at dem stakk dit da.

Så fortalte jeg det til hu irske dama da, at dem skulle dit osv.

Men jeg synes vel det var mest fristende å bli igjen der.

Men jeg ble vel igjen der.

Men det ble vel litt rart det og, for jeg burde vel ha blitt med de andre da kanskje.

Så tror jeg at jeg gikk ned dit litt seinere, muligens, men ikke fant dem.

Tors Hammer var jo kjent for å være ganske harry husker jeg.

Med folk som dansa på bordet og diverse.

Det var litt sånn rølpete da.

Så jeg synes det virka kulere å være igjen på den puben da.

Men sånn er det.

Hun irske dama ble litt avvisende, husker jeg, uten at jeg helt skjønte hvorfor.

Men da skjønte jeg at jeg burde prøve å finne de andre da, eller om jeg dro hjem.

Kanskje jeg dro på So What og tok en øl der.

Men det var vel kanskje en torsdag eller noe, det her, så da skulle jeg sikkert jobbe dagen etter.

Så da dro jeg vel sikkert hjem.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter