Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. mars 2008

Ofret av politiet til mafiaen, hvem nå de er. (In Norwegian).

Så politiet tror det har klikka for meg.

Så de vil at jeg skal bli offer for mafiaen.

Sånn at de kan få bevis mot mafiaen.

Derfor driver de og tuller med meg og rettighetene mine.

Men det har ikke klikka for meg.

Grunnen til at jeg har oppført meg rart, er at politet tuller med meg og at jeg ikke vet hva som foregår.

Hvis politiet vil at jeg skal oppføre meg normalt, så får dem skrive om hva som foregår i avisa da.

Sånn så folk skjønner hva som foregår.

Og slutte å plage folk, og regiserere at de skal få rollen som 'victim' osv.

Eller hva faen det er dem driver med.

Ingen respekt for folks rettigheter i det hele tatt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter