Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. mars 2008

Tull med atombomba. (In Norwegian).

Jeg husker rundt 1980, da hadde jeg nettopp flytta til Berger, fra muttern i Larvik.

Så diskuterte jeg og fattern og bestefattern politikk og sånn, da når dem var ferdig og jobbe, og etter nyhetene osv.

Og da sa bestefattern at han ikke trudde noe på hydrogenbomba, var det vel den het.

En bombe dem hadde, som var nesten som atombomba, bare at den kun drepte menneskene, og den reiv ikke husa.

Husene ble stående.

Dette husker jeg bestefattern sa, at dette trudden ikke noe på, han rista litt på huet og så vekk.

Han regna vel med at vi trudde han var halv-gæern.

Dette hadde han lest om i leksikon eller avisa eller noe.

Eller sett på tv kanskje.

Men jeg lurer på om dette med hydrogenbomba, var en dekkoperasjon.

Jeg har funnet ut at det er mye rart med atombomba.

Plutonium, er oppkalt etter Pluto, den romerske dødsguden.

Og jeg synes at virkestoffet i atombomben skulle få navnet etter underverdenens hersker og dødsgud, er et litt for tilfelding sammentreff, til at det kan være sant.

Altså, plutonium, fikk sitt navn fordi det kom etter neptunium i periodesystemet.

Så navnet plutonium, var altså en tilfeldighet da.

(Visstnok).

Jeg lurer på om det kan ha vært en svindel.

Vitenskapsfolk er pålitelige, sier folk.

Men hva med planeten Pluto?

Som ble oppdaget like før.

Det var den niende planeten.

Sa de pålitelige, eller 'pålitelige', viteskapsfolka.

Men nå for noen år siden, så ble Pluto stemt ut av planet-rekka.

Det var ikke en ordentlig planet.

Så dette viser, at man skal ikke alltid tro på hva vitenskapsfolk sier. (At pluto er den niende planeten, at atomet, som er verdens minste ting, kan lage verdens største eksplosjon).

Så når det er noe lureri med Pluto, som kan ha vært regisert, så kan de vel ha vært lureri med plutonium og, tror jeg.

At dette var en måte å si fra på.

Noe æreskodeks.

Og hunden Pluto i Donald, er det også noe galt med.

Det er for å fleipe rundt dette.

Langbein er en hund, men han prater, men Pluto er også en hund, men han bare bjeffer.

Alle dyrene i Donald prater, men ikke Pluto.

Så det er noe galt her tror jeg.

Og Pluto er også blond.

Det kan bety at de blonde er dumme.

Men men.

Så jeg tror hydrogenbomben, var en fremvisning av atombomben, for journalister osv.

Også, så brukte de for lite TNT, eller lunta røyk.

Så husene datt ikke ned, denne gangen.

Og da måtte de lage en dekkhistorie.

At nå hadde journalistene fått se den nye hydrogenbomben.

Som bare drepte menneskene, og ikke reiv ned husa.

Noe sånt, tror jeg dette med flyet, eller 'flyet' (for det så ut som en rakett for meg i hvertfall, når jeg så videoen), som traff Pentagon.

Og med jagerflyet som ble skutt ned.

De sa jo det på nyhetene, at jagerfly var oppe, og vurderte å skyte ned passasjerfly.

Jeg tror det var jagerflyet som skøyt på Pentagon, som de skøyt ned.

Så noe gikk galt med 11/9, tror jeg.

Det var vel derfor bildene kom ut av flyene kanskje da.

Og at det kom ut i media, at to folk fra Mossad, hadde stått på en bakkerygg utenfor NYC, og filma.

(Var det den filmen som var på nyhetene).

Hvorfor skulle ellers airforce one, og presidenten rømme avgårde da?

Noe må ha foregått her.

Han Bush, dro jo ikke til NYC, før lenge etterpå.

Her har det nok vært en dekkoperasjon.

Og det tror jeg hydrogenbomba var og.

For å dekke over at det er ikke noe atombombe.

Verdens minste ting, som man ikke kan se, lager verdens største eksplosjon.

Spørr en drittunge, om det kan stemme, eller en med Downs syndrom.

Ikke for å tulle med de.

Det skjønner alle, at det går ikke ann.

Man må ikke stole på de vitenskapsfolka for mye.

De bare tuller.

Husk hvordan det gikk med Pluto, som ble stemt ut av planetrekka.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter