Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mars 2008

Røde Kors 8. (In Norwegian).

Re: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.

25 March 2008
15:38

Subject
Re: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.
From
Erik Ribsskog
To
IHR
Sent
25 March 2008 13:43

Hei,
 
takk for svar!
 
Jeg har allerede forsøkt å ta kontakt med politiet osv.
 
Men jeg har ikke klart å få noe hjelp av politiet og Justisdepartementet osv.
 
Men det jeg tenkte, var at jeg kunne prøve å spørre dere et litt mer generellt spørsmål,
i forbindelse med røde kors.
 
Hvis man er flyktning, fra Norge til England, hvem burde man kontakte for råd osv. da?
 
Håper det er mulig for dere å svare på det generelle spørsmålet!
 
Med vennlig hilsen
 
Erik Ribsskog

 
On 3/25/08, IHR wrote:
Hei
 
Først må jeg få lov å si at jeg beklager de uheldigheter du har kommet ut for og at det har tatt litt tid før vi har svart deg på din forespørsel.
 
Det vil ikke være naturlig for Røde Kors og gå inn i denne saken slik du beskriver den og det eneste jeg kan oppfordre deg til er å ta kontakt med politiet i ditt distrikt i Norge.
 
Vennlig hilsen
 
Finn-Jarle Rode
Rådgiver/Adviser
IHR-seksjon/IHL-unit
Kommunikasjonsavdelingen

Hausmannsgt. 7
P.B. 1, Grønland, 0133 Oslo
Tlf. +47 22 05 44 26/977 35 975
www.redcross.no
 
 

Fra: Ruth Øydegard
Sendt: 25. mars 2008 08:43
Til: Politikk seksjon; IHR
Kopi: Tove Gundersen
Emne: VS: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.

 
Har dere forslag til svar på denne
 
mvh ruth

Fra: Dokumentasjonssenteret
Sendt: 24. mars 2008 19:00
Til: Ruth Øydegard
Emne: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.

 
Hallo Ruth!
Her kommer en purring fra Erik Ribsskog.
Du er kanskje ikke den som skal besvare denne henvendelsen,
men du vet sikkert hvem som eventuelt kan besvare.
Takk!
 
Vennlig hilsen Tove 
Organisasjonskonsulent
Norges Røde Kors
Telefon 22 05 44 04
tovgun@redcross.no
 

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. mars 2008 15:19
Til: Dokumentasjonssenteret
Emne: Fwd: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.

 
Hei,
 
jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten ennå, derfor prøver jeg å sende den igjen.
 
Håper dette er i orden!
 
Med vennlig hilsen
 
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Mar 14, 2008 3:46 PM
Subject: Råd i forbindelse med at jeg måtte flykte fra Norge.
To: nrx.center@redcross.no

 
Hei,
 
jeg har vært i kontakt, med britiske røde kors, i forbindelse med at jeg prøver å få
råd, om hva man burde gjøre i min situasjon.
 
Jeg ble jaget fra Norge, fra gården til onkelen min i Kvelde, i juli 2005, av folk som jeg
ikke vet sikkert hvem var, men som jeg overhørte sa at de skulle skyte meg osv.
 
Jeg har prøvd å kontakte norske myndigheter, dvs. Kripos, politiet i Vestfold og Oslo,
med flere, etter dette, men jeg får ikke noe hjelp av norske myndigheter.
 
Jeg har også kontaktet politiet med flere i Storbritannia, men det virker som at jeg
har blitt som noe 'target guy'/spion av britisk politi, mot noe organiserte kriminelle
nettverk osv.
 
Så jeg har ikke fått noe hjelp i Storbritannia heller.
 
Men jeg kontakter britiske røde kors nå, og de anbefalte meg å kontakte dere.
 
Jeg sender med kopier av e-poster, som jeg sendte britiske røde kors.
 
Håper dette er i orden!
 
Med vennlig hilsen
 
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter