Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mars 2008

Norge/Verden i krig? (In Norwegian).

Jeg gjentar at her er det jeg vet som foregår:

'Lack of openness from the Government.
I understand that there's something going on.

I overheard in Norway, on Rimi Bjørndal, in Desember 03, that I was followed by 'the mafia'.

I was chased from my uncles farm in Kvelde in Larvik in Norway, in July 05, by people with guns and dogs, and who I overheard wanted to kill me, og injure me. (The dogs could have been police-dogs by the way, I heard the people first and then the dogs).

I've had phoney water-meter inspectors in my flat, at the end of the last year, claiming to be from United Utilities, who wanted to look in the electricity-cabinet/cupboard, and which the complany told me that they hadn't sent, since I didn't have a water-meter in my flat, (since all UK flats haven't got one, and they're inspectors never look in the electricy-cabinet/cupboard). So it seems that this was something to do with inteligence etc.

And I've overheard in Liverpool this yead, that I've been used as a target-guy. By some Government then I presume.

And I overheard in Walton in 05, that I was in something called 'the game', or something, and I heard them say that I didn't know the rules. Which I don't, I have no idea what this is about.

And I understood that there was something strange going on Arvato, Liverpool, when I was working there in 05 and 06, with the STL Aidan Tippins acting strange, lying, acting threatening, and looking like he conspired with some other people working there, and much more also happened there.

So it's clear to me, that there is something going on.

Still, I don't really know what's going on.

If one search on the internet, one can't find any information about these episodes/issues.

And I've contacted the Norwegian Embassy in London, the Norwegian and the British Police, the media, and a lot of different other Government institutions/organisations, in both Norway and Britain.

I'm also reading a lot of online newspapers, I'm always answering my phone when it's ringing, and I'm reading all the letters I get with my mail.

And still I'm sitting here, being un-informed, and un-enlightend about what's going on.

So I suspect that the Government has got some kind of hidden agenda somewhere, that they don't want to be exposed, and that this is why they don't deal with this in openness.'.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/lack-of-openness-from-government.html

Pluss at jeg har skrevet noe om inneholdet i ferdigmat (Pizza Grandiosa) osv., på en site som heter xiandos:

http://nb.xiandos.info/Pizza_Grandiosa

http://nb.xiandos.info/12._september_%28Var_det_noe_galt_med_11._september%3F%29

Men så er det også forklart mer i detaljer i de forskjellige postene på bloggen.

Jeg skjønner jo selv, som skrevet over, at det er noe som foregår, men jeg vet dessverre ikke helt nøyaktig hva.

Men at noe er alvorlig galt, i for eksempel Norge, det virker det helt klart som, siden Kripos og Justisdepartementet ikke returnerer telefoner, og svarer på e-poster osv.

Og det som er nevnt i linkene over i tillegg.

Så jeg har jo blitt forfulgt av noe mafia av noe slag, sannsynligvis albansk/muslimsk da. (Muligens noe kommunistisk og. Jeg hørte bare at dem prata om 'mafian _også_', så helt nøyaktig hva det menes med det, det vet jeg ikke, men nå tipper jeg at det må være en slags, mer eller mindre, verdensomspennende muslimsk mafia muligens. Det får man spørre folka på Bjørndal om, hvem som menes med 'mafian', det vet sikkert dem).

Og dem virker det som er i både Norge, England og USA osv.

Men jeg har ikke klart å få noe hjelp av politiet.

De bare holder meg uopplyst og uinformert, og later som at ikke noe foregår.

Så det er derfor jeg bruker mye tid på å skrive på bloggen da.

I håp om at dette skal komme ut til noen folk som vet hvordan man skal takle sånne her problemer, med mangel på hjelp og informarsjon fra politiet osv.

Ettersom jeg ikke har noen anelse om hva som egentlig foregår i Norge og England, fordi ingen sier noe til meg.

Så prøver jeg å få kontroll da.

Uten at jeg har klart det ennå.

Men jeg prøver å finne ut hva som foregår.

Og når jeg vet hva som foregår, da skal jeg bestemme meg for hva jeg skal gjøre da.

Så får vi se hva som skjer.

En ting er i hvertfall sikkert, og det er politiet tuller med folks rettigheter, i og med at de later som om ingenting foregår, og bare, mer eller mindre, kaster en ut fra politistasjonen osv.

Mens de driver å spionerer på deg osv.

Jeg tror politiet muligens er mer interessert i de damene som er involvert osv. muligens, enn at folk skal få rettighetene sine.

Uten at jeg vet dette sikkert.

Det må mest bli gjettninger, fordi avisene skriver ikke noe.

Så om avisene blir sensurert av politiet, eller hva som foregår, det er vanskelig å si.

For jeg hører jo bak ryggen min, omtrent hver gang jeg går ut døra, at folk prater om meg bak ryggen min osv.

Så jeg skjønner jo at mange folk vet hva som foregår.

Men avisene har ikke funnet det riktig å skrive om det.

Og politiet har ikke funnet det riktig å respektere rettighetene mine, og informere meg om hva som foregår.

Så man går rundt i en sånn maktesløs tilstand, uten mulighet til å orientere seg, på noen som helst måte.

Mens man vet at man blir spionert på av noe poliet og/eller mafia, hver gang man går ut døra.

Uten at man helt skjønner sammenhengen.

Så det er ofte at man omtrent tørner.

Og jeg har fått rare inspektører fra United Utilities inn døra, som jeg forklarer om ovenfor.

Og rørleggern, som skulle fikse dusjen, han kommenterte, at jeg hadde skrudd av strømmknappen til varmtvannsberederen nå. (Jeg skrudde den på igjen, for å teste en gang til, om varmt-vannet virka nå, før jeg ringte 'the estate agent', for å få de til å bestille rørlegger).

Og da hadde knappen stått på da.

Og da var det to godt voksne rørleggere, som kom for å sjekke feilen.

Så kommer det en yngre rørlegger, for å fikse dusjen, som er koblet på en egen, mindre varmtvannsforsyning.

Og da kommenterer han, 'å du har skrudd av strømknappen til varmtvannsberederen nå'.

På engelsk da.

Så da har dette, at strømknappen til varmtvannsberederen, var skrudd på.

Dette har vært et tema, i rørleggerfirma da.

De to voksne kara, må ha fortalt han yngre karen, at den knappen stod på.

Så analyserer de det her da.

Hver eneste minste detalj man gjør.

For noe etterettning eller noe.

For det er klart at politiet har gjort så mye feil, så de prøver å lure seg unna at det skal bli kjent.

At politiet har stjælt noen damer eller noe sånn kanskje.

Så de vil ikke at folk skal vite hva som har skjedd.

Så de driver å spionerer, og skal finne på lure unnskyldninger, for at jeg ikke skal få rettighetene mine.

Og jeg tror de må være veldig kreative på dette punktet.

Så de spiller noe skittent spill av noe slag.

Det må vel være politi/etterettning da.

Og samtidig med at jeg skjønner at jeg blir spionert på, og tulla med hele tida.

Samtidig så virker det som at de forventer at man skal oppføre seg, som om ingenting hadde foregått.

Enda jeg skjønner at det er noe mafia-greier som foregår (se over), og i tillegg til at man blir spionert på hele tida, og tulla med i butikker og overalt man går.

Og hvis man sender klage, så tuller de med e-postene dine osv.

Og så forventes det at man skal oppføre seg som om ingenting foregår.

Jeg synes det her er helt på tryne.

Og familie og venner, de tror jeg må ha mottatt noe blodpenger av myndighetene, eller lignende.

For jeg har ikke fått noe hjelp, råd eller informasjon om hva som foregår, av noen.

Men det er jo myndighetenes ansvar.

Man har rett til å få informasjon av myndighetene.

Men de bare later som om ingenting foregår.

Og finner sikkert på noen lure unnskyldninger, for hvorfor de ikke hjelper, og prater sikkert om det her bak ryggen min.

Så om politiet er noe del av noe mafia eller illuminati, det synes jeg begynner å virke mer og mer sannsynlig.

Så hvis noen har noen konkrete spørsmål, så bare send dem til eribsskog@gmail.com.

Eller send på facebook, (Erik Ribsskog).

Og hvis noen ikke vil ha det dem skriver på bloggen, så bare si fra.

Og hvis noen har noen mer informasjon om hva som foregår, så hadde det vært veldig glimrende.

Så kan jeg godt publisere det på bloggen, hvis folk vet noe mer om hva som foregår, og vil at det skal ta det med på bloggen.

Hvis ikke så bare si fra.

Så på forhånd takk hvis noe mer om hva som foregår, da hadde jeg blitt rimelig fornøyd, for sånn som det er nå, og 'alle' vet hva som foregår, i en sak hvor jeg er involvert, og jeg nesten ikke vet noenting selv.

Det er ikke det artigste det.

At man hører folk prate bak ryggen ens hele tida.

Og tydeligvis vet mer om hva som angår meg, enn jeg vet selv.

Så den situasjonen som har vært, med manglende informasjon fra myndigheter/media, det vil jeg si blir omtrent som tortur.

Fordi når du skjønner at noe alvorige greier foregår, du blir tulla med i butikker hele tida, og hver gang du går ut døra.

Og ingen sier noe som helst.

Og Amnesty og Røde Kors osv, ikke gidder å hjelpe.

Da blir det litt som tortur synes jeg, og det synes jeg ikke er riktig, når vi tross alt lever i et åpent samfunn, og folk har rett til å få informasjon om hva som foregår osv., fra politiet/myndighetene.

Da er vi litt tilbake i middelalderen eller hva den tida het, når dem hadde sånn grever osv., som liksom eide et område, og alle folka som bodde der.

Før opplysningstida osv.

At folk ikke har noe rettigheter, men at det er en elite som sitter med kunnskapen og makta.

Og bare tuller og samarbeider, uten noen respekt for vanlige folks liv og rettigheter.

Og bruker og misbruker sikkert vanlige folk som slaver.

Og er så flinke til å dekke over dette, og samarbeider med media osv., at dette ikke kommer ut.

Og det er sikkert noe illuminati, og frimurere osv.

Og kommunister, har vel sitt eget lignende opplegg, vil jeg tro.

Hvis de ikke samarbeider da.

Så det er i hvertfall sånn det virker for meg.

Men det jeg vet helt sikkert, det står i de linkene øverst i posten.

Så har jeg tatt med både det vet, og om hvordan jeg mistenker det kan være.

Så håper jeg det er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter