Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. juni 2008

Er atombomben og atomkraft noe lureri? (In Norwegian).

Jeg har tidligere, skrevet om, at jeg mistenker at atombomben, er et plot.

Som er funnet på, for å lure verden, til å tro, at det finnes våpen, som kan ødelegge verden, så og så mange ganger, for at folk ikke skal tenke på hva som skjer i landene sine for mye, siden de er mer forskrekket pga. de her atombombene, som kan ødelegge verden så og så mange ganger, hvis noen trykker på en knapp.

Nå i dag morges, så så jeg sånn halvveis på et program på BBC, BBC Breakfast, mens jeg skrev noe på bloggen.

Da pratet de om prisen på gass, ettersom Storbritannia tidligere, eksporterte gass, mens nå, så må de importere gass, blant annet fra Norge.

Og da, må de konkurrere med mange andre land, derfor ble dyrere, mente energi-eksperten.

Han så også en del andre ting.

Jeg skrev det opp på et ark.

Skal jeg se om jeg finner det notatet:

Han sa ting som at 'demand and supply, is very tight', altså at det er lite tilbud av olje og gass osv., på markedet, og høy etterspørsel da naturlig nok.

Han sa at gass er dyrt nå, men at det blir enda dyrere.

Han sa at Storbritannia, har 'less control over gas', så da blir det dyrere gass.

Også til det jeg la mest merke til, det var derfor jeg begynte å skrive opp:

'Gas important for the production of electricity'.

Altså at gas er viktig for å produsere elektrisitet.

Elektrisitet, blir også dyrere og dyrere.

Det husker man fra Norge, for noen år siden, når strømmen, som pleide å være nesten gratis, plutselig begynte å koste kanskje 5.000 på hver regning osv.

Så pensjonistene, som er vant til å varmen og lyset på i alle rom kanskje, siden de alltid har pleid å ha det, siden strømmen nesten var gratis, på 70-tallet og 60-tallet og 80-tallet, osv vel.

Hvis jeg husker riktig, så var aldri noen som klagde på strøm-prisene på den tida.

Norge hadde jo så mye vannkraft, at man begynte å produsere aluminium i Norge, f.eks., siden man hadde så billig strøm, så kunne man utkonkurere andre industriland da, selv om lønningene er høyere i Norge.

Jeg jobber jo som Company Researcher nå, og da har ringt noen ganger til Island, og da pratet jeg med noen som jobber i et firma, som produserer aluminium på Island.

Så der også produserer de aluminium.

Det var et stort firma.

Og der, er det visst noe greier, at de får varme fra jorda, eller noe sånn, og bruker det til å smelte noe sånne stein-masse da kanskje, for å skille ut aluminumen.

Noe sånt.

Det må vel være veldig varmt, for å fremstille aluminum, hvis jeg har skjønt det riktig.

Så da trenger man vel noen sånn naturkrefter av noe slag da, enten fossefall, i Norge, eller underjordisk varme, eller hva de har igjen, på Island, for at det skal gå ann å produsere aluminum da, uten at det blir for dyrt.

For i Storbritannia, så ville de vel måttet ha brukt gass da, for å produsere elektrisitet, for å smelte aluminumen?

Noe sånt.

Men jeg skjønner ikke hvorfor blir det så knapphet på gass?

Hvorfor bruker de gassen til å produsere elektrisitet?

Har de ikke atomkraftverk da, som kan produsere elektrisitet nesten gratis?

Jeg lurer på om disse atomkraftverka, bare er noe New World Order-lureri.

Hvorfor ellers, skulle han energi-eksperten, syte på BBC Breakfast, om at det er knapphet på gass, også bruker de gassen til å produsere elektrisitet, som han sa.

Hvorfor sløser de opp gassen, til å lage elektrisitet?

Når de lage elektristitet nesten gratis, fra atomkraftverk?

Jeg tror dette er bare tull.

Jeg får ikke noe logikk, i dette i det hele tatt.

Hvis ikke det er jeg som er helt dum da.

Men jeg tror hele den atomkraft og atombombe 'hypen', eller hva man skal kalle det, bare er en del av en New World Order-agenda, i en krig mot Norden.

Fra Khazarene osv.

Som jeg har skrevet om tidligere.

F.eks., på 11. september 2001, så traff et fly, eller 'fly', Pentagon.

Ser man på videoen, som jeg har gjort, så ser det ut som en rakett.

Jeg tror den raketten, kan ha vært en atomrakett.

Og så sprente atomraketten på Pentagon da.

Jeg tror nemlig at de kan ha sittet inni Pentagon, og ha gjennomført 11. september angrepet.

Og at det var derfor president Bush, stakk av i Airforce One, osv., for han var redd at det skulle bli kjent, at det var New World Order, og Bush & Co., som gjorde det.

Og at angrepet på Pentagon, var et mot-angrep.

Som mislyktes, fordi de som utførte angrepet, med et jagerfly da antagelig, eller en langdistanse-rakett kanskje.

Disse visste ikke, atombomba, var et plot.

Så derfor, så ble det nesten ikke noe skade på Pentagon.

Og noen skøyt ned det flyet, som skøyt atomraketten, og det ble presantert som flight ditt og datt, at folka på flyet, hadde overmannet kaprerne, og flyet styrtet i en åker, i midt-vesten, eller hvor det var.

Dette var da jagerflyet, som skøyt raketten, mot Pentagon, som ble skutt ned av andre fly, og styrtet i den åkeren.

Sånn får jeg det til å stemme.

Og det med stoffet plutonium, det har jeg skrevet om før, at det er nok bare tull.

Skal jeg se om jeg finner noe link til det da.

Bush var litt skjelven, og venta lenge med å dra til New York, etter angrepet, var det ikke sånn?

Var det fordi han hadde dårlig samvittighet?

Skal vi se om vi finner noe link om plutonium osv:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/05/plutonium-lurium-in-norwegian.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter