Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. juni 2008

Hva skjedde rundt påsketider 2004? (In Norwegian).

I forbindelse med at jeg leverte noen statestikk-oppgaver, på HiO, like etter påsken 2004, kan det vel ha vært, så overhørte jeg to medstudenter, som pratet sammen der.

Han ene var skikkelig oppspilt, og forklarte han andre, som ikke helt trodde hva som ble sagt, at nå var de tatt ned.

Og det var vel det som ble presantert, i avisene, som at de hadde tatt ned noen heroin-smuglere.

Og jeg husker jo sommeren 2004, så kikka jo alle damene i Oslo blidt på meg, når jeg gikk hjem fra jobben osv, uten at jeg skal påstå at jeg vet helt sikkert at det var derfor.

Men, jeg overhørte jo, i desember 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian også'.

Jeg klarte jo å få ødelagt tryne mitt, jeg hadde noen rynker over nesa, som plaga meg skikkelig, for jeg var omtrent ikke ferdig med å ha kviser, når jeg fikk dem, så prøvde jeg å få noe hjelp med det da, på et sånt hudpleie-senter på St. Hanshaugen, men da ble hele trynet fucka opp, så det her kan ha vært noe set-up.

Så det kan ha vært, at jeg var forfulgt av mafian, og hadde fått ødelagt tryne.

Eller det kunne ha vært at jeg var forfulgt av mafian (en slags norsk mafia?), og var forfulgt av noe muslimsk/albansk mafia, for det skjønte jeg vel nesten av andre ting som jeg overhørte, og av hvordan de utenlandske kollegaene mine oppførte seg der/reagerte på tryne, eller hva det var, at jeg var.

Og det var noen tøffe albanere innom og, for å se på navnskiltet mitt, hvem jeg var, og så gikk dem ut.

Det var en på 2 meter og 130-140 kg kanskje.

Noe sånt.

Og som tok med en kasse klementiner bort til meg, og spurte 'hva koster appelsiner'.

Så han hadde nok ikke vært mye i matbutikker før.

Han kikka på navnskiltet mitt, og gliste eller reagerte, la tilbake kassa med klementiner, og gikk ut av butikken.

Jeg er vant til å følge med litt på kunder, siden jeg har jobba en del år som butikksjef osv.

Hun Songül der, overhørte jeg, at var sammen med en mafia nå, sa hun eldste av de to pakistanske søstrene som jobbet der, til en annen pakistansk dame der vel.

Jeg overhørte hva de prata om.

Og Songül prøvde visst å få tak i informasjon, om meg, og få tak i medarbeiderpermen, for å få tak i adressen min, eller hva det kunne ha vært.

Og jeg hørte ungdommene på stedet, prata om at jeg var forfulgt av mafian, og enda var jeg ikke redd osv., selv om jeg bare gikk på jobben som vanlig.

Og Gezim, som jobba der, kikka bekymret på meg, må man vel si, pluss noen andre utenlandske kunder, som jeg kjente fra før, det hørtes ut på dem, som at noe var galt da, at de var triste/høytidelige da.

Og en gjeng med tre-fire albanere, eller noe, kom innom butikken, og klappa meg på skuldra, jeg var litt deppa på grunn av trynet osv.

Og sa noe på noe utenlandsk språk da, som jeg ikke skjønte, men som jeg så, av Thor-Arild, som også la opp frysevarer, at han ikke likte det, at han var sur på dem, han synes dem oppførte seg galt da, han reagerte på at dem tok meg på skuldern, og sa noe på utenlandskt.

Jeg var veldig deppa på grunn av tryne var fucka opp, så jeg reagerte nesten ikke da.

Men så dro Toro og Fredrick meg ned til Burger King, og Platekompaniet, ved Stortinget t-bane, etter endt arbeidstid, den dagen, en mandag, etter julebordet, vil jeg tro.

Det var vel den dagen, som han albaneren, som skulle kjøpe klementiner/appelsiner, var innom, litt tidligere på dagen, enn de tre-fire andre, litt mindre og vel i 20-åra.

Den mandagen, så hadde David Hjort, ringt Toro, på jobben, mens vi la opp frysevarer, og han ville at jeg skulle ringe han, på mobil, men jeg ringte hjem til han.

Da fikk jeg prate med svigermora hans, eller mora til Melina, samboeren hans, som hørtes nervøs ut.

Så jeg skjønte jo etterhvert, at noe foregikk.

Siden David ringte Toro, fordi David likte vel egentlig ikke Toro, så bra, at han ville ringe han osv. på jobben, etter som jeg mener å ha huska fra før.

Toro, ville ikke prate mer, plutselig, på Platekompaniet, og trakk seg unna meg/unngikk meg.

Jeg lot dem være i fred, og gikk hjemover.

David Hjort ringte, og ville møte meg, i en bil, nede ved Gunerius-senteret.

Han satt på med en kar fra Grefsen, eller noe, som han måtte forklare hvor skulle kjøre osv.

På en litt nervøs/amper måte vel, han kunne ha vært utenlandsk, eller noe mafia, kanskje.

Jeg sa jeg var der om 15 minutter.

Jeg ville ikke stresse, jeg huska at svigermora hans var nervøs osv.

Thomas Bruun, eller Brun, hadde ringt meg 10 ganger ca. på t-banen fra Bjørndal, til Stortinget, men jeg hadde ikke på lyden, så jeg bare ringte eller skrev melding, om at jeg ikke ville være med på T5PC, eller T5%C, møte, på Fornebu.

Det minnet om pyramidespill for meg, og det husker jeg vel at både faren min og stefaren min, pleide å være med på, men jeg leste jo i avisa osv., at det var mest bare tull/useriøst, lugubert er vel mer riktig uttrykk.

David Hjort, synes det var for lenge å vente 15 minutter, så han sa at dem droppa det.

Jeg gikk hjem.

Så dro jeg på jobb igjen tirsdag.

Da hørte jeg hun pakistanske store-søstra prata om, at Songül var sammen med en mafia, og prøvde å finne informasjon om meg.

At hun hadde sagt ja til å hjelpe Songül.

Og det var vel noen kunder eller medarbeidere, eller noe, som jeg skjønte det samme fra.

Og jeg skjønte det jo fra dagen før og, at noe foregikk.

Så til slutt, så virka det for meg, som at de kanskje planla, å ta meg på veien hjem fra jobben.

Det virka som om hele, eller halve, Bjørndal, visste om hva som foregikk.

Så jeg sa til han Frederick, at jeg var litt dårlig, og dro hjem med taxi.

Da ble jeg hjemme i et par ukers tid, og dro til legen like over nyttår, var det vel.

Og fortalte om det her mafia-greiene til legen da.

Han sa det var en politi-sak.

Men jeg hadde ikke så lyst til å gå til politiet, for jeg så så ung ut i tryne, det så helt rart ut, så det frista ikke.

Og, jeg skjønte noe var galt, siden det ikke stod noe om, i avisa, at det fantes en mafia, som man kunne bli forfulgt av.

Legen ville ikke skrive sykmelding på etterskudd, men jeg hadde to jobber.

Så jeg bare ringte Bjørndal, hvor jeg jobbet 5 timer hver lørdag, og sa at jeg slutta der.

Jeg hadde jo Langhus-jobben.

Jeg bestemte meg for å dra til utlandet, for det var litt flaut å gå rundt med et sånt rart tryne, og det her mafia-greiene, var litt stressende, for jeg skjønte ikke helt hva som foregikk, for jeg trodde ikke det var sånn, at man kunne bli forfulgt av mafia i Norge.

Og siden jeg leste avisa hver dag, men aldri hadde lest noe om noe mafia, som forfulgte folk, så stolte jeg ikke helt på at myndighetene visste hva de gjorde.

Så jeg tenkte, at å gå til politiet, bare ville gi en falsk trygghet, og muligens en psykisk knekk, hvis jeg ikke fikk hjelp, og planen min var å klare alle fagene på skolen, pluss et fra året før.

Så jeg bestemte meg bare for å fokusere på skolen, for å klare nok fag, til å få studielån også neste år, og så studere i utlandet.

For jeg hadde ikke noen oppsparte penger da, for jeg var student på den tiden.

Så dro jeg til Sunderland i september 2004.

Men, like etter påske, 2004, var det vel, så gikk jeg på HiO, for å levere en obligatiorsk oppgave i statestikk.

Jeg var ikke på forelesningene i statestikk, på ingeniørhøyskolen, men jeg satt hjemme hele påsken, og prøvde å skjønne det her.

Så skjønte jeg det såpass, at jeg fikk til oppgaven sånn noenlunde, så jeg vel tilslutt B eller C i faget vel.

Men jeg var flau over trynet, så jeg dro bare på skolen sånn en dag i uka.

Også jobba jeg på Rimi Langhus, hver fredag, seinvakt, som låseansvarlig.

Men da jeg leverte oppgaven, mener jeg det var.

Så overhørte jeg at en kar i 20-åra, sa til en annen, at nå var de nede.

Men det var bare noe jeg overhørte.

Så det kan jo ha vært den her albanske mafian da.

Og at de sa at det var en heroin-sak, for å dekke over.

For det har jeg inntrykk av at myndighetene ofte gjør, som en regel nærmest, dekker over mafia/mob-saker i ettertid.

Sånn virker det for meg fra England osv., hvor jeg opplevd ting på jobb og treningsstudio, som virker som var mob/mafia/etc., og som har blitt dekket over i ettertid av myndighetene, virker det som for meg.

Men jeg tok ikke dette for 'god fisk'.

For jeg visste ikke hvem de folka var, som sa det.

Og det kunne jo tenkes at de hadde misforstått.

Så jeg synes ikke det var bra nok, for å forrandre på planen min.

Det kunne jo ha vært flere i den mafiaen, som dem ikke hadde fått tatt ned, for eksempel.

Men at det kan ha vært en albansk mafia, med forgreninger til Gøteborg osv., som dem tok ned da.

Og som kontrollerte mye av Oslo da.

For jeg hørte jo folk prate om meg, bak ryggen, de gangene jeg gikk ut for å kjøpe mat og klær osv.

Også norske folk, sommeren 2004.

Men utenlandske folk, våren 2004.

Men det virka som at det var noe set-up, på apoteket, på St.Hanshaugen, i det nye senteret der, ved siden av det nye vinmonopolet, i forbindelse med noe salve jeg skulle smøre i tryne.

For de damene der, miksa en egen krem, for å fikse tryne, men jeg tror det må ha vært noe galt, fra det jeg hørte de prata om, og at de var så anspente osv.

Så om det er en norsk, eller en New World Order mafia også.

CIA?

Det er vanskelig å si.

Men at de har tatt ned den muslimske/albanske mafiaen da, men at ingen har sagt fra til meg.

Og nå bare tuller politiet med meg, og bruker meg som target-guy, mot andre mafiaer.

Er jeg i noe 'slaughterhouse', lurer jeg på, som det vel heter i New World Order terminologien.

At de har funnet ut at jeg er 'expendable', eller noe.

Og bruker meg som target-guy, mot mafia, i Norge og England, på en kynisk måte.

At de ikke sier noe, eller bryr seg om meg, annet enn at de kan bruke de delene av meg, som de ønsker, derav slaugterhouse(?)

Og at det er derfor at jeg ikke får noe hjelp av myndighetene.

Fordi de ønsker å dekke over, at de har brukt meg som spion/target-guy, i Norge og England?

Det var dette jeg lurte litt over nå da, når jeg våkna, og underbevisstheten min hadde jobba litt i løpet av natta vel.

Så tenkte jeg, at jeg fikk vel skrive om det på bloggen, siden jeg har skrevet om det meste andre som har skjedd.

Så fikk jeg vel ta med om det her og.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Men det er ingen som har fortalt meg noe, om hva det er som foregår, i forbindelse med mafia osv., hverken før eller etter 2003.

Så jeg er ikke helt oppdatert, angående hva det er som foregår.

Jeg startet en tråd på et debattforum, Veggavisen, i fjor om det tema, om det er mafia i Norge, hvor jeg forklarer det jeg har kjennskap til om referanser til en slik mafia osv:


14/10/2007 00:33



cons
Heltidsansatt

Innlegg: 406
Ble medlem: 01/09/2007

Ja, for å følge opp åpningsinnlegget litt, så har jeg jo selv ved minst fem forskjellige anledninger, hørt at det har blitt referert til mafia i Norge.

1. Da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, så hørte jeg flere kunder på jobben, og også at det ble pratet om på bussen, at jeg var forfulgt av 'mafiaen'.

Her er link en e-post jeg sendte til Kripos i forbindelse med dette:

link


2. Som jeg forklarte om i tråden 'Norge er ikke som du tror', så var det ved en anledning, når jeg jobbet som ass. butikksjef ved Rimi Nylænde, at en kamerat og da vel tidligere kollega av meg i Rimi, Magne, som refererte til to kolleager av oss i Rimi, som mafia:

link


3. Da jeg leste en debatt i forbindelse med en reportasje på NA-24 eller N-24, eller hva de heter igjen, (det må vel ha vært i mars i fjor), så kom jeg over dette debatt-inlegget:

'Hvitvasking vs. mafiapenger Jonny 24/03 12:46 Denne karen får sikkert med stor sannsynlighet sine penger fra "mafiaen". De har sine karteller rundt omkring i dette landet. Når en person kan få oppimot 120 millioner kroner på grunn av ett ekteskap, kan man spørre seg selv hvor mektige de egentlig er!'.

(Jeg har prøvd å finne det igjen seinere, men jeg har ikke klart å finne den nøyaktige reportasjen ennå dessverre).


4. Da jeg bodde i rimi-leilighetene i Waldemar Thranes gate, så chattet jeg på irc, mens halvbroren min Axel var på besøk,

Av kjedsomhet, å av fantasimangel, (av fantasi-mangel og kjedsomhet, så brukte jeg nicket Capone for moro skyld, men det betyr ikke at jeg er kriminell, jeg brukte nicket Allah også jeg, og det betyr ikke at jeg er relgiøs, jeg bare flippa litt).

Og da var det en jente som begynte å msg-e meg og fortalte at det var mafia i Norge, og at jeg sikkert kunne blir sjafør og diverse andre jobber, jeg husker ikke alle jobbforslagene i farta.

Men jeg svarte ikke noe, men jeg hadde jo vært en del på irc, så jeg var jo litt vant til å avgjøre om folk 'tullet', eller ikke. Og det virket oppriktig for meg.

Men når broren min våkna på sofaen, og spurte hva som foregikk/hadde skjedd, så svarte jeg ikke noe, for jeg var ikke helt sikker på hvordan man skulle forklare om det.

Jeg avfeiet det først som tull, men det virket oppriktig også samtidig.

Grunnet at jeg avfeiet det som tull, var jo at hvis det hadde vært mafia i Norge, så hadde det vel stått om det i avisene osv.

Jeg har jo alltid pleid å holde meg noenlunde oppdatert når det gjelder nyheter osv, så hvis det hadde vært mafia i Norge, så hadde det vel stått om i avisa tenkte jeg.

Men hun jenta jeg prata med, virka oppriktig, så jeg viste ikke helt hva jeg skulle tro.

5. Da jeg raporterte en 'harassment at work' sak, fra Arvato Microsoft Scandinavian Product Activaition, som virker som er i forbindelse med organisert kriminalitet sak.

(Dette er skrevet mer om i denne tråden:
link).

Så var det problemer med samarbeidet med the Merseyside Police.

(Dette er beskrevet mer her:
link).

Så jeg sendte en klage til ipcc (som er den britiske enheten tilsvarende Spesialenheten i Norge).

Så the Merseyside Police, behandlet klagen, og jeg var på et møte på politistasjonen i Walton Lane Police Station.

Men the Merseyside Police, avslo å behandle klagen.

Jeg sendte da en 'appeal' på avslaget, til ipcc. Og de 'upheld the appeal', altså de beordret at the Merseyside Police skulle etterforske klagen likevel.

I avslagsbrevet, fra the Merseyside Police, så refererer the Merseyside Police til 'the Norwegian Mafia'.

De mente vel da at jeg hadde brukt det utrykket i møte på Walton Lane police-station 22/6.

Men jeg selv har aldri hørt om noen 'norsk mafia'.

Jeg har hørt om italiensk mafia, albansk mafia, og russisk mafia, men ikke noe norsk mafia.

Og jeg har ikke brukt det uttrykket noengang, så hvor the Merseyside Police har fått det utryket fra, det aner jeg ikke.

Men et eller annet sted må de vel antagelig ha fått det fra, her er kopi av brevet:



link





http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=12&threadid=38119&highlight_key=y

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter