Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. juni 2008

Søknad om til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, om Fri Rettshjelp. (In Norwegian).




Google Mail - Søknad fri rettsråd.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søknad fri rettsråd.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jun 15, 2008 at 4:32 PM




To:
RagnøyToril <Toril.Ragnoy@fmoa.no>






Hei,

 

jeg viser til telefonsamtale på torsdag, og sender herved en søknad om fri rettsråd.

 

Håper dette er i orden!

 

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

 

Vedlegg: Søknad om fri rettsråd.





Søknad fri rettsråd.rtf
4K












Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool 15. juni 2008

L2 2AE

Storbritannia





Fylkesmannen i Oslo og Akershus

v/Toril Ragnøy





Søknad om Fri Rettsråd


Jeg viser til telefonsamtale tidligere denne uken, angående søknad om

fri rettsråd.


Jeg ble jaget fra gården til onkelen min, i Larvik, i 2005, av noen folk

som jeg hørte skulle skyte meg.


Og i 2003, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Jeg har forsøkt å kontakte Kripos, Politidirektoratet, Justisdepartementet,

Spesialenheten, SMK, Sivilombudsmannen, Amnesty, med flere, men jeg har

ikke klart å få noen informasjon om hva som foregår.


Ingen har fortalt meg noe som helst.


Jeg mener dette er tortur fra myndighetene.


Grunnen til at jeg kontaktet dere nå igjen denne uken, var fordi Røde Kors

anbefalte meg det.


Jeg fortalte at jeg ble jaget fra Norge i 2005, og at jeg, etter å ha tenkt

på dette en stund, fant ut, at jeg egentlig vel går under kategorien flyktning,

siden jeg måtte flykte fra landet, og ikke får noe hjelp fra myndighetene.


Så Røde Kors, fortalte meg, at de trodde måtte være en sak man burde søke

om fri rettshjelp for.


Så da ble vi enige, om at det kanskje ville være smart, å kontakte Fylkesmannen

igjen.


Så det var derfor jeg ringte det, her på torsdag.


Og da, anbefalte du meg, å sette opp en ny søknad, i et brev, eller som et

dokument, sånn som nå.


Så da håper jeg at det er mulig for dere å godkjenne søknaden, for sånn

situasjonen er nå, så vil jeg kategorisere den, som tortur, siden ingen

forteller meg noe om hva som skjer.


Jeg har også sendt dere vedlegg og oppdateringer tidligere, angående andre ting

som har foregått i NOrge og England.


Men dette såpass mye, så det er ikke så enkelt å klare å oppsumere det, i et

enkelt brev, som nå, og samtidig presantere det, på en oversiktlig måte.


Så jeg får heller eventuellt sende fler søknader senere, om de andre sakene,

som har foregått.


Hvis ikke kan dere jo også bare kikke på de vedleggene og oppdateringene dere

har fra før, så burde det være mulig å få litt oversikt i hvertfall.


Men da har jeg tatt med litt om de andre sakene også, sånn at det også har

kommet med i denne søknaden.


Så håper jeg at det er i orden, og at det forhåpentligvis er mulig å få litt

hjelp til å ordne opp i dette.


Det hadde jeg satt veldig stor pris på!


Håper dette er i orden!


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter