Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. juli 2008

E-post til Odd-Einar Dørum, angående problemer med Kripos osv. (In Norwegian).




Google Mail - Angående problemer med Kripos mm.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Angående problemer med Kripos mm.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jul 6, 2008 at 6:16 PM




To:
odd-einar.dorum@stortinget.no






Hei,

 

jeg fant e-post adressen din, på nettet, da jeg søkte på Google, så jeg tenkte jeg kunne jo prøve å sende en e-post,

angående noen problemer med Kripos osv.

 

Jeg husker jo, at jeg fulgte med på nyhetene, da du var Justisminister, og du og det departementet, prøvde å få Kripos,

til å fokusere på kampen mot organisert kriminalitet, hvis jeg husker riktig, og skifte navn, til etaten for bekjempelse

av organisert kriminalitet, eller noe slikt.

 

Men Kripos nektet å bytte navn, og å ta ned det gamle skiltet osv., husker jeg fra media.

 

Så jeg ville vel nesten kalle det Kripos gjorde, som et slags myteri(?)

 

Hvis man kan bruke slike begreper.


Altså, er det ikke rart, hvis etater som spesial-politi osv., ikke skal følge direktiver/signaler, gitt fra departementet de

sorterer inn under.


Jeg mener, politiet, som skal passe på at folk er lovlydige, de burde vel være de første til å gå foran, i å være

rettskafne, og pliktoppfyllende, og ordentlige(?)


Det var ikke akkurat dette inntrykket jeg fikk av Kripos, gjennom media.


Og senere, da jeg ba de om hjelp, i forbindelse, med at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av noe 'mafia', da jeg

jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003.


Da skjønte jeg noe var galt, siden jeg ikke ante hva denne mafiaen var, enda jeg leste avisa hver dag.

 

Men da jeg kom meg til utlandet osv., og etterhvert kontaket Kripos, blant annet, etter at jeg hadde lest på nettavisene,

at Kripos skulle jobbe med å bekjempe organisert kriminalitet, som jeg tenkte at denne såkalte 'mafian', måtte sortere

under da.


Da nektet Kripos regelrett, å gi meg hverken råd eller informasjon, eller noe som helst.


Nå senere, så har jeg lurt mer på hva dette kan komme av.


Jeg fulgte jo med litt, på dette med omorganiseringen, av Kripos, osv, i 2004 og 2005, var det vel, siden jeg hadde

overhørt, at jeg var forfulgt, av noe 'mafia'.

 

(Som jeg dog ikke visste vi hadde i Norge).

 

Da var det en debatt, i 2005, mener jeg å huske, hvor det ble tatt opp, politiets hemmelige metoder.


Da ble du, såvidt jeg husker, utfordret, av en dame fra arbeiderpartiet, eller noe, om du ville røpte hva disse politiets

hemmelige metoder, gikk ut på.

 

Det var vel en debatt i Stortinget, eller hos en tv-kanal, eller noe.

 

Men da nevnte du ikke noe om, hva disse metodene gikk ut på.


Det skulle være hemmelig, skjønte man.


Nå, senere, så har jeg lurt på, om jeg selv, har blitt utsatt, for disse hemmelige politimetodene.


Og om jeg har blitt brukt som noe 'target-guy', eller 'drone', kanskje er den riktige betegnelsen.


En som politiet, tuller rundt med, ved å bruke såkalt 'mind control', og vel noe lignende av etterettningsmetoder da.

 

For å unngå å sette sine egne liv i fare da, antagelig.


Så de plukker ut en vanlig person, og tuller rundt med denne, sånn at de ikke skal risikere sine egne liv.

 

Også dekker de over dette senere, ved å fortelle røverhistorier, til familie og venner, så vidt jeg har skjønt.


Dette minner om menneskeofring, og usivilisert, og inhuman oppførsel for meg.


Jeg ville vel tro, at politiet, ikke burde ha lov til, å bryte folks rettigheter, når de driver med disse hemmelige

metodene sine.


Men for meg, så virker det som, at politiet ikke bryr seg, så særlig, om slike ting, som folks rettigheter.


Jeg vet at du har litt kjennskap til disse tingene, blant annet som tidligere Justisminister osv.


Så jeg lurte på om du kjenner noe til, om det er slik som jeg har beskrevet ovenfor her, som politiet går frem,

at dette er noe som går inn under deres hemmelige metoder, eller lignende?

 

Fordi, det er jo ikke så artig, for de personene, som blir offer for disse metodene da, hvis det er slikt som foregår.


Og ettersom det som har skjedd meg de siste årene, så vil jeg nok tro at det må være slikt som foregår.


Så det hadde vært artig, om du eventuellt, hadde hatt noen kommentarer om de temaene jeg har tatt i opp

i e-posten her, ettersom jeg dessverre ikke har lykkes, å bli så mye klokere, i forbindelse med at jeg har

kontakter Politiet, Kripos, Politidirektoratet, Justisdepartementet, SMK, osv., uten at jeg har klart å bli

så mye klokere angående hva som foregår egentlig.

 

Så det hadde vært veldig artig å eventuellt mottatt noen tilbakemeldinger om dette.


Jeg poster også denne e-posten på bloggen jeg skriver på, for da kanskje de som leser bloggen, forstår

litt mer av hva problemstillingene er, rundt det, at jeg etterlyser rettighetene mine, fra myndighetene osv.


Bare for å si fra om det, mens jeg skriver her.

 

Så på forhånd takk for eventuellt svar og tilbakemeldinger!


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

 

 

 








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter