Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. juli 2008

I Danmark er det problemer med at negerne jager eskimoene tilbake til Grønland. (In Norwegian).

Kai Mikkelsen skrev:

§ 266 b.
Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde, hæfte eller fængsel indtil 2 år.

Har Boligforeningsbestyrelsen og de sociale myndigheder bly et vist sted eller er der tale om magtmisbrug og tjenesteforsømmelser.
Hvor langt er politiet i opklaringen af overgrebene på vore nordlige medborgere i Gjellerupparken? Foreligger der i det hele taget en anmeldelse? Er der sørget for genhusning indtil de skyldige er fundet og straffet?
Menneskeretsforkæmpere og Antiracistiske foreninger er blevet døvstumme. Ynkeligt!



Jeg har også lest om dette i Ekstra-bladet online.

Jeg synes det er merkelig, for å si det sånn, at negerne skal jage eskimoene tilbake til Grønland.

Jeg mener, at Afrika, er jo på den andre siden av jordkloden.

Eller den andre halvdel av jordkloden.

Noe slikt.

Mens Danmark, har vel hatt Grønland, som et av sine landområder, siden middelalderen, da Norge og Sverige og Danmark, gikk inn i Kalmar-unionen osv.

Så, hvorledes det kan ha seg, at negerne, eller somalierne da, kan jage eskimoene, eller grønlenderne da, tilbake til Grønland, når Grønland og Danmark, har vært i det samme riket, siden 1400-tallet, deromkring, vel, det synes jeg er litt rart.

Jeg leste også det, at somalierne, sa til grønlenderne, at de skulle ha seg tilbage, til Grønland.

Så hva som egentlig foregår, i Norden, når folk og myndighetene, bare sitter og ser på, og lar slikt skje.

Det er ganske utrolig synes jeg.

Man kan da ikke la folk som er fra den andre siden av jorden, få lov å tulle med eskimoene.

Jeg mener å vite, at eskimoene, også er danske statsborgere, i hvertfall nordiske, og at de derfor har en lovbestemt rett, til at bo i Danmark.

Og de skal ha rett til beskyttelse, mot slik behandling.

Så da, er det vel like rasistisk, om en eskimo, blir stenet, som hvis en neger, ble stenet.

Men alikevel, så reagerer visst ikke det danske politiet.

Så noe må være alvorlig galt her, for man burde vel forstå, at de samme lover, gjelder for alle mennesker.

Så hva som foregår, det kan man lure på.

Men jeg vet ikke hva man kan gjøre jeg, for å få politiet og domstolene til å gjøre jobben sin.

Det kan man lure på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 10/07/2008 Kl. 20:09

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog





http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=6&conf_uid=18&thread_uid=13076&page=4

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter