Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. juli 2008

Rart at distriktsjef Skodvin, plasserte meg, en kar fra Vestfold, i en butikk, hvor det virket som at det var både Bandidos og noe muslimsk mafia? (N)

Sånn, når jeg tenker tilbake på den tiden jeg jobbet på Rimi Bjørndal nå, så kan det jo virke for meg, som at denne butikken, var midt i en slags front, med noe norsk og muslisk undergrunn da, eller hva man skal kalle det, Bandidos og noe muslimsk mafia da, må jeg vel si, at jeg synes det virker som.

Men hvorfor, ville Skodvin i Rimi, plassere meg, en kar fra Vestfold, som bare hadde bodd i Oslo, siden 1989, i en butikk, hvor det var mye mafia, eller hva man skal kalle det da.

Ble jeg brukt som noe 'target-guy' eller 'drone', av myndighetene, da jeg jobbet der?

Jeg husker jo, at Skodvin, ville ha meg som assistent på Rimi Klemetsrud, som det het før (Nå Rimi Mortensrud), som også ligger i bydel Søndre Nordstrand, i 1993.

Den dagen Johan Jørgen Holst døde, husker jeg.

Men jeg og han som var butikksjef på Rimi Klemetsrud da, (noe med Løvland? Noe sånt)).

Vi kom ikke så bra overens.

Jeg sa at OBS Triaden ikke var det værste stedet å jobbe.

Og det likte ikke han, for han kjente noen som hadde jobbet der, eller i familien hans, og han var sterkt uenig i det da.

Jeg sa det bare, fordi man er jo ikke ment å prate dritt om sine tidligere arbeidsgivere, i jobbintervju osv., hadde i hvertfall jeg lest noe tips om osv.

Men men.

Det ble til, at jeg ble aspirant, på Rimi Nylænde, på Lambertseter, i stedet.

Dette var det Skodvin som bestemte.

Og så, etter at jeg hadde opperert kneet, på Aker, i 1986, så ble jeg assistent, etter Skodvins forslag, på den større butikken, Rimi Bjørndal da.

Også i Søndre Nordstrand bydel.

Så om Skodvin er noe med etterttning, eller Stay Behind, eller noe.

Jeg vet at en med navn Skodvin, er i nyhetene innimellom, fordi han har en høy stilling innen etterettning osv.

Om det kan være en link der.

I 2005, så ble jeg jaget vekk, fra gården, til dama til onkelen min.

Det var noen folk som skulle drepe meg, hørte jeg, skyte meg.

Men jeg kom meg unna.

Jeg hadde flaks.

Hun dama til onkelen min.

Grethe Ingebrigtsen.

Hun bor nå i Østfold, hun flyttet til en gård, eller noe, der, i 2006, var det vel.

Mens onkelen min, ble på Kvelde, i Larvik, på den gamle gården hennes der.

Og hun, hadde en far, eller stefar, som også var noe innen etterettning, eller hadde vært det.

Så om det var en link der, til hvorfor jeg ble forsøkt drept?

Stay Behind, eller noe politi/ettettning, har brukt meg som noe target guy/drone.

Og da, som de ikke hadde bruk for meg lengre.

Så ville de drepe meg.

Og dette kan eventuellt, ha noe med militæret å gjøre, mistenker jeg.

Siden befalet trakasserte meg så mye der.

Jeg tror noe må ha vært galt der.

Jeg mistenker at det kan være noe sånt.

Så hvor folks rettigheter blir av i alt dette 'phoney'-e greiene, fra myndighetene, eller Stay Behind, eller hvem det er, det kan man lure på.

Jeg husker jeg leste, at Inka-sivilisasjonen, ikke blir ansett å være så høyverdig, lengre.

Etter at de fant ut, at Inkaene ofret mennesker.

Jeg vet ikke hva man skal si om vår vestlige, eller norske, sivilisasjon, da.

Men at den nødvendigvis er så særlig mer høyverdig, enn Inka-sivilisasjonen.

Det er jeg ikke så sikker på.

Jeg synes kanskje de som jobber innen Stay Behind, eller etterettning, kanskje heller skulle risikere sine egne liv, istedet å begynne å tulle, med andres liv, for eksempel mitt, som jeg nok må si, at jeg synes det virker som at, har forekommet.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter