Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. august 2008

Telefon fra fattern. (In Norwegian).

Fattern ringte nå, fra jobb-mobilen, hos Norpost, sa han.

Og den kunne jeg ikke ringe om dagen.

Da måtte jeg ringe fasttelefon.

Men jeg synes det var litt rart at han jobba nå.

Hva var mobilnummeret da.

Nei det var visst fasttelefon, som han ringte fra.

Han sa at Runar hadde invitert oss, på hytta, på Beitostølen, i september, eller oktober eller noe, med hele slekta osv.

Pia skulle også være med.

Men da gadd ikke jeg, siden jeg har kutta ut henne, siden hun juger om misbruk osv.

Og det var noen andre greier jeg skulle ha prata med fattern om og.

Som jeg ikke kom på nå.

Men jeg skulle ringe tilbake seinere, sa jeg.

Og da begynte fattern å bable noe om mobilnummer, og fasttelefon osv., og jobbing i Norpost osv.

Men jeg skjønte ikke helt hva han mente.

Men han hadde vel tatt seg noen øl som vanlig, hørtes det ut som.

Og Runar og Ove og Håkon og fattern, har jo kutta ut meg.

Skal jeg se om jeg finner mer om det.

PS.

Her var det Ove skreiv:

vedr. mulig anmeldelse

Between You and Ove Christian Olsen

Ove Christian Olsen

Add as Friend

February 29 at 9:34pm

Report Message

Hei Erik.

Vi er samlet på hytten til Runar denne helgen. Jeg, Runar, Håkon, Arne og Øystein.

Vi har lest alle bloggene dine og er mildt sagt sjokkert over mange av dine beskyldninger. Vi vil med denne mailen informere deg om at vi vurderer politianmeldelse av disse bloggene hvor det florerer med løgner om din nærmeste familie. Dette finner vi dypt injuerende.

Vi ber deg om og slette disse bloggene som vi mener sprer løgner og usannheter om vår familie.

På vegne av Runar Mogan Olsen, Håkon Mogan Olsen, Arne Mogan Olsen og Ove Christian Olsen

Erik Ribsskog

February 29 at 9:46pm

Ja værsågod og anmeld da.

Jeg kommer ikke til å slette noen blogger, det får vi ta gjennom retten.

Og forklare litt om hvordan ting fungerer, uten å gå i detalj, og si om noe er galt eller riktig, av det som står.

Men man kan ikke kreve at man skal slette en blogg, selv om noe som står der er feil. (Ikke det at jeg mener noe er feil, men dette er som et eksempel).

Altså, man kan ikke kreve, at man skal brenne bibloteket, selv om det står en linje i en bok, som man er uenig i.

Det tror jeg blir å generalisere for mye.

Du har heller ikke forklart om den vinen som du tok med til meg når jeg bodde på St. Hanshaugen.

Og heller ikke om hva som skjedde da du hoppa over gjerde til Sofia og typen vel, da du var hos meg og drakk.

Og de myntene du rappa, det sier at du ikke husker.

Og da jeg var hos deg, og så fotball, så ringte du faren din hele tida, og diskuterte i detalj hva som skjedde.

Og en gang med søstra di, så oppførte dere dere som om dere var alt annet enn søsken, dansa og greier, når jeg var på besøk hos dere i Sweigaardsgate.

Og hva skjedde den gangen, du villle at vi skulle besøke Ågot, men så fikk jeg med Pia, og da avlyste du det, enda vi hadde avtalt å dra dagen etter, du skulle kjøre.

Og du kom ikke i begravelsen til Ågot.

Jeg forteller ikke løgner, jeg forteller hva som har skjedd meg, og det er lov å fortelle hva som har skjedd en.

Så dere må gjerne gå til rettsak.

Norge er fritt land, så det er lov.

Ove Christian Olsen

Add as Friend

February 29 at 9:56pm

Report Message

Vi sitter her og har en fornøylig aften. Alt du skriver morer oss fælt. Det eneste du oppnår med disse skriveriene ødelegger bare for deg selv og ditt forhold til din familie. Vi vil over hodet ikke ha noe mer med deg å gjøre hvis disse løgnene fortsetter. Du kan se på deg selv som en person non grata i forhold til din familie. Du er en løgner og en paranoid dust.

Erik Ribsskog

February 29 at 10:16pm

Ok, da tar vi en pause da.

Jeg har allerede tatt en pause med Pia og fattern.

Så det sikkert en alright ordning.

Det er ikke noe interessant for meg å bli kalt løgner og paranoid dust, av noen som ikke gidder å være konkrete engang, og bare kommer med beskyldninger.

Og det er mye som har skjedd med meg de siste årene, og som ingen hjelper meg med, og heller ikke sier et knyst om, hva som foregår:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/e-mail-to-amnesty-282.html

Så en familie som ikke hjelper folk som er i en situasjon som dette, hva skal man med en sånn familie?

Jeg innrømmer at jeg ikke har spurt om hjelp, men jeg har ikke stolt på noen av dere, rett og slett på grunn av de episodene som har vært gjennom årene, og som jeg har skrevet noen om på bloggen.

F.eks. lot jo familien min meg bo aleine, i en leilighet på Bergeråsen, fra jeg var ni år.

Og jeg flytta til Oslo, da jeg var 19, for å studere.

Og etter det, så har jeg vel egentlig ikke hatt så mye med familien å gjøre.

Så det er ikke for å være uhølig, men det har vært så mye tull opp igjennom årene.

Særlig med Pia og Christells beskyldninger i Kristiansand, i 89, om at fattern hadde fingra Pia.

Det, sammen med at jeg ble satt til å bo aleine på Bergeråsen, fra jeg var ni år.

Og også veldig mye rar oppførsel fra Håkon, Pia sa han var tiltalt for å ha missbrukt ungene til Lene bl.a.

Og da han, Håkon, skulle ha meg til å kjefte på en kjeltring som leide nede på verkstedet, og som ikke hadde betalt leia, rundt 94 vel, enda da hadde jeg bodd i Oslo siden 89, og var nesten aldri ute på Sand, og han kjeltringen begynte å spørre meg hvor jeg jobba osv.

Og Runar, hva skal jeg si om han da, jeg synes det var så rart, at du han dreiv og ringte og liksom planla da, og oppdaterte hverandre, når jeg var hos deg i Sweigaardsgate, for å se på fotball, på slutten av 90-tallet vel.

Så jeg stoler egentlig ikke på noen av dere.

Så at det er noe tap å kutte kontakten, og være person non gratia, det er ikke for å være uhølig, men det blir mer eller mindre som vi har hatt det før.

Men det er greit for meg, da sier vi at vi kutter kontakten helt da.

Og så får jeg beklage hvis det ble litt direkte det jeg skreiv her.



Mirror My Blog: E-mail to Amnesty, 28/2.

Source: johncons-mirror.blogspot.com

Re: Fw: Regarding help from Amnesty28 February 200815:21SubjectRe: Fw: Regarding help from AmnestyFromErik RibsskogToJohn.Hook@amnesty.org.ukSent28 February 2008 15:18Hi,I was just wondering why you can't ...

Share



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter