Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. september 2008

E-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus. (In Norwegian).




Google Mail - Oppdatering/Fwd: VS: Ligningsattest.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: VS: Ligningsattest.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Sep 17, 2008 at 8:27 PM




To:
Helstad Merethe <merethe.helstad@fmoa.no>






Hei,

 

jeg viser til tidligere korrespondanse, og telefoner, i forbindelse med søknad om Fri Rettshjelp.

 

Nå viser det seg, at familien min, eller noen andre, nok har foretatt noe trygdesvindel, i mitt navn,

mens jeg har vært i England.


Så nå hoper det seg opp her, med ting som foregår.


Så det er kanskje pga. dette, at navnet mitt blir tullet med i Norge, at jeg ikke får noe hjelp

fra noen myndigheter, og problemene hoper seg opp.


Så nå har jeg ikke råd til å betale for lagerboden min, i Oslo lengre, så nå sliter jeg litt her,

må jeg innrømme.

 

Så jeg kunne trengt litt hjelp nå, og ikke bare sånne litt dårlige begrunnede avslag, og litt manglende

forståelse, som jeg synes dere har vist.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2008/9/17

Subject: Re: VS: Ligningsattest.
To: "Eieland, Inga Marie" <inga.eieland@skatteetaten.no>




Hei,

 

jeg har jobbet i Liverpool, i England, siden august 2005, og har skattet til England.


Jeg har bare vært i London, noen ganger, og ikke vært i Norge.


Jeg er skrevet ut av psykiatrien i Vestfold, det var bare onkelen min, som jeg prøvde å

berolige, han trodde det hadde 'klikka' for meg.

 

Jeg skal sende med en kopi av journalen, hvor man kan se at jeg er skrevet ut.

 

Så her må det ha vært noe trygdesvindel, fra familien min i Norge.


For jeg har ikke levert noen selvangivelse, siden 2003.

 

Den for 2004, leverte søstra mi for meg, for hun var så flink med sånn papirarbeid, sa hun.

 

Så hva som har skjedd med ligningene, for 2005 - 2007, det vet ikke jeg, men de har i

hvertfall ikke jeg godkjent.


Fordi jeg har skattet av all intekt til England, og har ikke hatt så mye tid her, til å kontakte

ligningsmyndighetene i Norge, før nå i det siste.

 

Men som jeg nevnte, da jeg ringte Skatt Sør, for noen uker siden, så regnet jeg med, at det

holdt å betale skatt i England, jeg regnet ikke med, at man måtte betale skatt i to land.

 

Men da kan ikke jeg forstå det på noen annen måte, enn at det burde undersøkes, om det

kan være trygdesvindel, eller noe, som er grunnen til at noen har levert selvangivelser i mitt

navn, i Norge.

 

For jeg har betalt skatt til England.


Jeg skal se om jeg finner noe lønnsoppgave, for den aktuelle perioden.



Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog


2008/9/17 Eieland, Inga Marie <inga.eieland@skatteetaten.no>







Hei !


 


Beklager at det har tatt litt lang tid før jeg fant ut av dette, måtte nemlig ha tak i noen på arkivet.


 


Nå har jeg tatt ut utskrift av likningen din, og det står kr 111.190 i lønn. I følge innlevert selvangivelse, så sier de på arkivet at du har skrevet på at dette er lønn fra psykiatrien i Vestfold. Dette har vi ikke fått lønns- og trekkoppgave på, men har lagt dine egne innberetninger til grunn.


 


Jeg sender deg i dag utskrift av likningen og håper at dette er nok informasjon.


 



Med hilsen


Inga Marie Eieland
Konsulent, Veiledning


Skatt sør
Grimstad

Besøksadresse: Televeien 1, 4879 Grimstad

Postadresse: Postboks 2412, 3104 Tønsberg


Telefon: 37 25 74 60
Telefax: 33 74 12 00

Sentralbord: 800 80 000



 







Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 11. september 2008 05:42
Til: Skatt sør - fellespost
Emne: Ligningsattest.



 




Hei,



 



jeg viser til telefonsamtale, i begynnelsen av måneden, hvor jeg ringte om jeg kunne få



tilsendt en kopi av ligningsattesten min, fra 2006, siden jeg har skattet til Storbritannia,



det året, og lurer litt på hva inntektene, som er ført opp meg, for dette året, stammer fra.



 



Håper dette er i orden!



 



Med vennlig hilsen




Erik Ribsskog



 



Født:



 



Adresse:




Flat 3



5 Leather Lane



Liverpool



Merseyside



GB-L2 2AE



Storbritannia








3 attachments
scan0015.jpg
356K
scan0109.JPG
82K
V.gif
283K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter