Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. september 2008

Hvem som har tatt trygdesvindel. (In Norwegian).

Jeg tror de som har tatt trygdesvindel på meg, mens jeg har vært i England.

Det tror jeg er onkel Martin, søstra mi Pia, tante Ellen, og han legen i Helgeroa, muligens.

Og hvem vet.

Jo, naboen til Martin, Thor, han er en kriminell, som dyrker marijuana osv., på hytta si, i Kvelde der.

Og kameraten hans, Trond, som var dørvakt, på Fritzøe Brygge.

Jeg mistenker at de kan være innvolvert.

Om kusina mi Rahel, og broren min Axel er innvolvert, det veit jeg ikke.

Jeg kan jo ikke si det her sikkert, men noe rart er det nok.

Og hun dama, eller ex-dama til Martin, Grethe Ingebrigtsen, som nå bor i Østfold.

Jeg vet ikke hvilken rolle hun har i det her.

Vi får se.

De vil jo ikke engang sende meg papirene fra jobb og skole, som ligger i kofferten min, på gården til Martin.

Og ikke klærna mine, eller noe.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter