Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. september 2008

Tante Ellen visste ikke noe om noe trygdesvindel. (In Norwegian).

Nå ringte jeg tante Ellen, i Stavern, men hun var ikke hjemme.

Så ringte jeg bestemor Ingeborg, i Nevlunghavn, og da svarte tante Ellen.

Det var litt rart.

Men men.

Tante Ellen, trodde ikke at noen kunne ha levert selvangivelser i mitt navn.

Og ble litt forrvirret av det her, at jeg nevnte både England og Norge.

Det forstod hun ikke helt.

Hun trodde ikke at noen kunne ha levert selvangivelser i mitt navn i Norge, siden folk såvidt ikke gadd å levere sine egne selvangivelser.

Det er greit, nå er jo jeg i utlandet, så har jeg egentlig nok å stri med her, om jeg ikke skal få selvangivelsene mine tullet med i Norge også.

Men jeg spurte hvorfor hun svarte telefonen til bestemor.

Det var fordi hun satt nærmest.

Så fikk jeg etterhvert snakke med bestemor.

Og hun hadde hatt maleriutstilling, i det gamle biblioteket, i Nevlunghavn, og solgt masse malerier.

Jeg sa jeg hadde funnet uniformen, til morfaren hennes, generalen Anders Gjedde Nyholm, på internett.

Og det trodde hun ikke noe på.

Så jeg måtte si at jeg skulle prøve å få printet ut det, og sende det i posten.

Vi får se.

Det er ikke tull, jeg skal finne linken.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til det debattforumet:

http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?f=52&t=112310&st=0&sk=t&sd=a&start=15

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter