Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. oktober 2008

Nå glemte jeg nesten å ta bilde. Det her er kylling tikka salat, fra Tesco. £1.20 for en boks, nok til fire brødskiver. Brødet koster 50 pence. (N).







PS.

Nå har egentlig ikke jeg råd å kjøpe sånn her mat.

Jeg bruker så mye tid på blogg, og å få rettighetene mine, fra myndighetene.

Og jeg jobber som selvstendig næringsdrivende, (som 'Company Researcher'), så jeg har ikke noe fast månedslønn.

Så dess mer jeg blir tullet med av myndighetene osv., dess mindre tid får jeg til å bruke på jobb.

Så det siste året omtrent, så har jeg hatt dårlig råd.

Så det har gått mye i havregrøt og bakte bønner osv.

Sånn 50 pence om dagen til mat og sånn.

Så det blir litt kjedelig.

Men, nå fikk jeg to måneders utsettelse på telefonregninga, fra BT, da jeg ringte her i forrige uke.

Og det hadde jeg ikke regnet med, skal jeg være ærlig.

Så nå har jeg skeia ut skikkelig, den siste uka.

Men jeg tror det egentlig er smart, å kjøpe ordentlig mat, hvis man har muligheten.

Og også å ta seg en tur ut på byen, en gang i blant.

Kanskje ikke hver helg, men kanskje en gang i måneden, eller noe sånt kanskje.

Bare for å ta en øl eller to, f.eks.

Man trenger jo ikke å gå på de stedene hvor det koster mye penger å komme inn osv.

Jeg tror ikke det er smart, å bare spise gørr kjedelig mat, og bare gjøre kjedelige ting.

Selv om man har dårlig råd.

Det kanskje lønner seg, å skeie ut litt, og kjøpe litt god mat, og kanskje ta seg en tur på byen, og ta seg et par gode halvlitere, og kanskje se litt på damene osv.

For da får man mer overskudd.

Hvis man bare sitter hjemme og kjeder seg, så blir man kanskje deprimert til slutt, og går tom for 'ork' da.

Så da skeia jeg litt ut med den telefonregninga.

Men det er mulig jeg får angre på det, om et par måneder.

Men det beste hadde jo selvfølgelig vært å fått rettighetene sine.

Og fått forklart hva det mafia-greiene i Norge, som jeg har overhørt at jeg har etter meg, er.

Fra politiet osv.

Og at alle de andre myndighetene slutta å tulle med meg.

(Har politiet en finger med i spillet, angående denne tullinga?).

Dette hadde selvfølgelig vært det beste.

For da kunne jeg hatt tid og overskudd, til å gjøre jobben min.

Nå bruker jeg for mye tid, på å skrive e-poster til PFU og Solvit og EFTA, og alle mulige.

Og da er det ikke så lett, å fokusere på sånn katalogarbeid igjen, innmellom at jeg prøver å få rettighetene mine fra Solvit og alle mulige, i Norge og England.

Og også innimellom at jeg skriver blogg.

For jeg håper at noen kanskje skal legge merke til denne tullinga, med rettighetene mine, fra politiet osv.

Så får vi se hva som skjer.

Det er nok ikke lenge før det bare blir bønner og havregrøt igjen tenker jeg, så gjelder å bruke opp pengene på god mat osv., fortest mulig.

Før pengene blir borte.

Eller hvordan det der var igjen.

Vi får se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter