Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. oktober 2008

E-post til Psykiatrien i Vestfold. (In Norwegian).




Google Mail - Feil i journal.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Feil i journal.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 30, 2008 at 1:46 PM




To:
roar.verde@piv.no


Cc:
tor.erik.befring@piv.no






Hei,



jeg ringte noe som het post C nå, hos PIV.



Men Verde var opptatt i telefon, og hun damen jeg pratet med, husket

ikke e-post adressen til Verde.



Men jeg ringte på nytt, så da ordnet det seg.



Jeg pratet med Befring, for noen uker siden, og Verde skulle ringe

meg, for å rette opp feil i journalen min,

hos dere.



Jeg har ikke hørt noe, så jeg sender en e-post, hvor jeg klargjør for

noen av feilene.



Så får vi begynt i alle fall.



Jeg sender også med kopi av CV, så er det enkelt å se hva jeg mener

med dette, at Silke Gjertvang hos dere

'tullet' så mye med journalen, at den er mer som en vits, vil jeg si,

med at det mangler ti år fra arbeidserfaring osv.



Og det er også kuttet av ti år på alderen min, fra 34 til 24.



Så dette her er håpløst mener jeg.



Men nå sender jeg CV-en min, så har dere mulighet til å se på dette.



I tillegg til det som er på CV-en, så ble jeg også overført til HV,

etter den første rep-øvelsen med hæren, etter

førstegangstjenesten.



Ellers skulle det meste stå på CV-en.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





3 attachments
scan0020 journal.jpg
222K
scan0021 journal.jpg
336K
CV - Erik Ribsskog.rtf
6K














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter