Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. oktober 2008

E-post til sivilforsvaret/det tidligere direktoratet for sivil beredskap. (In Norwegian).




Google Mail - Spørsmål i forbindelse med jobbintervju.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spørsmål i forbindelse med jobbintervju.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Oct 4, 2008 at 6:40 AM




To:
oa.sfd@dsb.no






Hei,



jeg måtte flytte fra Norge, i 2005, ettersom jeg overhørte, da jeg

jobbet på Rimi Bjørndal, i Oslo,

i desember 2003, at jeg var forfulgt, av 'mafian'.



I ettertid, så har jeg prøvd å forstå litt, av hva dette kan komme av,

ettersom jeg alltid har vært

en ordentlig og redelig person, synes jeg selv, og aldri har drevet

med noe kriminelle greier,

for eksempel.



Så jeg har tenkt litt på hva som har foregått, i årene før 2003, da

jeg fikk høre dette, at jeg var

forfulgt av den her 'mafian'.



Og nå har turen kommet til dere.



Jeg kontaktet arbeidsformidlingen, på Schaus plass, på Grunerløkka,

høsten 1993, etter at jeg

dimmet fra militæret.



Og da ble jeg sendt på jobbintervju, hos Direktorat for sivil

beredskap, i Oslo, i en hvit bygning.



Det var vel i Trondheimsveien vel.



Og da måtte jeg fylle ut et skjema, med alle adressene jeg hadde hatt

hele livet, for å få komme

på jobbeintervju, som IT-konsulent hos dere.



Så tenkte jeg da, at jeg har jo vært sikkerhetsklarert, av forsvarets

overkommando i 90/91, og jeg

har vært i infanteriet i militæret, og jeg er i HV.



Men jeg har aldri blitt utsatt for så streng godkjenning, i militæret.



At de skal vite om alle adressene jeg har bodd på, siden jeg ble født?



Det må være for noe etterettning, eller noe, det da?



Så dette hadde jeg satt pris på om dere kunne svare på.



Ettersom jeg prøver å finne ut hva det er som foregår med den her

'mafian' osv., og hvordan det kan

ha seg, at jeg har fått noen sånne etter meg.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter