Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. oktober 2008

Moroarkivet. (In Norwegian).



http://moroarkivet.blogspot.com/

Noen driver å skriver tull om meg, på et sted som heter 'Moroarkivet'.

For jeg så ved hjelp av tracking-cookie programmet, at noen hadde linket til bloggen min derfra.

Så da skrev jeg en kommentar der:

Hei du GuroSF.

Jeg har en tracking-cookie, som viser hvem som linker til bloggen min.

Så du får være litt forsiktig med å tulle for mye.

Jeg overhørte faktisk at jeg var forfulgt av 'mafian', da jeg jobba på Rimi Bjørndal, i 2003.

Etter det, så har jeg prøvd å få råd av politiet.

Jeg ble også forsøkt drept, av noe jaktlag, på gården til onkelen min, i Larvik, i 2005.

Så det er ikke bare spøk og morro det her.

Det er mer spørsmål om liv og død osv. egentlig, skal jeg være ærlig.

Folk forsvant også fra det forrige stedet jeg jobba, Microsoft-aktiveringen i Liverpool.

Så her er det nok en del som foregår, som det ikke står om i avisene osv.

Så det er derfor jeg friker litt ut noen ganger.

Problemet er at ting som foregår ikke havner i avisene.

Og politiet holder også hemmelig hva som foregår.

Så det er ikke bare moro og artig.

Men takk for at du linker til bloggen min!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1599335050900895620&postID=2643963368077305355

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter