Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. oktober 2008

Enda mer om sionisme osv., fra spillegal.no-forumet. (In Norwegian).

For å ta det mer, hva jeg mener, i forbindelse med det her osv.

Nå er ikke jeg noe ekspert på dette.

Dette er bare noe jeg har lest om i nyhetene, opp igjenom årene.

Jeg har pleid å lese aviser, og se nyheter på TV, siden jeg var sånn 9-10 år, eller noe.

Men men.

Og, etter at jeg ikke fikk hjelp av politiet, nå siden 2005, etter at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafia', i Oslo.

Så har jeg forstått at noe ikke er som det burde være, i Norge.

Så jeg har prøvd å lese litt på nettet, om problemet med politiere, og også andre ting jeg kom på, da jeg tok sånn brainstorming, som vi lærte, da jeg gikk på markedsføringslinja, på VGS, på 80-tallet.

Og da fant jeg ut at det var noe tull med Pizza Grandiosa også, siden den har blitt sluttet solgt i Sverige.

Men men.

Og da jeg diskuterte om hun prinsesse Märtha, og at hun solgte prinsessetittelen sin osv., og at hun fikk hest av Rimi-Hagen og engleskolen og sånn.

Så var det noen med 'New World Order'-avatar, som skrev der, for omtrent et år siden.

Jeg begynte å lese litt om New World Order, for å skjønne hva det var.

Og det var også noen som linket til 'Illuminati', som vel er en slags mafia for NWO, eller noe sånt vel.

Og da leste jeg mer om det her.

Og det jeg har kommet fra til, som man kan sette sammen med sionisme.

Det er at sionisme, er jo, såvidt jeg har forstått det, politikk som går ut på at jødene skal kontrollere verden, eller at verden skal være etter gamle testamentet/talmud, eller noe sånt.

Kanskje det er politikk som går på at jødene er Guds utvalgte folk.

Og da må jo de andre folkene, stå lavere.

I talmud eller om det var gamle testamentet, så står det om slavefolket 'ham'.

De var en del av 'the lost tribes of Israel'.

Noen stammer, de nordlige israelske stammene, for mange tusen år siden, som ble borte fra historien.

Disse utvandret til svartehavet, leste jeg et sted.

Hvis man leser Snorre, så ser man at Odin og æsene, som er basert på virkelige konger og folkslag.

Disse kom fra svartehavsområdet, til Norden.

Så om de nordiske folkestammer, trøndere, rogalendinger og alt sånt.

Om de er 'the lost tribes of Israel'.

På noen slags måte.

Det synes jeg ikke virker helt usannsynlig.

Og at sionisme, går ut på, at ting fra talmud.

Som dette at folkeslaget 'ham', (les: folk fra Norden og/eller Norge).

De er et slave-folkeslag, som skal brukes som horer og slaver, for jødene.

Som hevn for noe som skjedde i Talmud, for ca. 8000 år siden, for å ta et cirka-tall.

Så nå, kan man lese om blondinne-vitser.

Man kan lese i avisa at lyshårede damer i England, tjener £4000 mindre i året, enn de mørkhårede damene.

Man kan lese FN-rapporter (som blir trukket tilbake), som sier at den siste blonde personen, vil bli født i Finland, om 200 år, eller noe.

Så jeg lurer på om dette nok ikke er agendaen til sionistene/New World Order/Bilderberger/Plutokratene.

En krig for å ta hevn mot slavefolket 'ham', les: de nordiske/lyshårede/norske folk.

Jeg skrev om dette, her i forgårs, var det vel også.

Jeg skal se om jeg finner linken.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den linken:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/jeg-tror-jeg-har-avslrt-agendaen-til.html


http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=419926#post419926

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter