Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. oktober 2008

Kan bytte ut det norske flagget med Davidstjerna, og spise kosher-mat og ikke pølser og is på 17. mai. (In Norwegian).

Og siden det var så stille her på forumet nå, så kom jeg på noe mer.

Og det er at Grunnloven, er død som en sild.

Nå er det riksmannsvelde, og sionismen og New World Order som gjelder.

Altså de 12 familiene med Rotchilds og Rockefeller osv., som styrer verden, som det blir sagt, med Bilderberger-group, hvor Jens Stoltenberg og Siv Jensen osv., er med.

Så i Norge så er Jens Stoltenberg og Siv Jensen, på hver siden side, later de som.

Men begge er egentlig på samme parti, New World Order/Bilderberger/sionismen/plutokratiets.

Så sånn er det.

På samme måte som de sier at uansett hvem som vinner valget i USA, så er det de samme som trekker i trådene.

Sånn er det også i Norge nå, med Stoltenberg og Siv Jensen, og hvem vet fler.

Men men.

Så man trenger ikke gå med det norske flagget i 17. mai-toget, det passer bedre med David-stjerna.

Og ikke bunad, men en sånn liten hatt, til å ha øverst på hodet.

Ikke fordi jeg har noe i mot jøder.

Det er vel flere partier, innenfor jødedommen og Israel osv.

Men den her sionismen og plutokratiet og New World Orden.

Som går på bekostningen av Grunnloven og vanlige folks rettigheter.

Den kan jeg styre meg litt for.

Så Grunnloven, som feires hver 17. mai, den er død, som en sild, og har bare sentimental verdi.

Det er kanskje derfor Wergeland begynte med barnetog, for å si at nordmenn var naive, eller barnslige, som trodde på det her med den her Grunnloven.

For jeg har lest den selv, og det er bare noe makkverk nå, de har forrandret den så mye, uten å skrive dato, for endringene, så den Grunnloven, er bare noe sørgelig makkverk nå, trist men sant, må jeg nok si.

Det er kanksje derfor at jødene satte opp et stort gravmonument, for Wergeland.

I hvertfall noen av de.

Fordi de fikk lurt inn sionismen, og rikmannsvelde, i Norge, ved å lansere en verdiløs grunnlov.

Noe sånt.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=419835&posted=1#post419835

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter