Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 15. oktober 2008

Hvordan jeg har kommet på temaene jeg skriver om på bloggen. (In Norwegian).

I 2003, så overhørte jeg i Oslo, på jobb, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Det var i desember 2003.

Jeg hadde ikke noen penger, for jeg studerte på ingeniørhøyskolen, så jeg levde på studielån og to ekstrajobber.

Sommeren 2004, så kom jeg inn på University of Sunderland, så jeg dro dit i september 2004.

Det var tredjeåret, av en bachelor-grad, i informatikk, som jeg tok på HiO.

Men det var problemer med studielånet, at det ble fire måneder forsinket, grunnet problemer med HiO og lånekassa.

Så jeg fikk aldri kontroll i Sunderland.

Jeg ville ha min egen leilighet, sånn som jeg har nå i Liverpool, men universitetet insisterte på at jeg ble boende i et bofellesskap, for utenlandsstudenter.

På samme måte som det første året her i Liverpool, hvor jeg også ble boende i et bofellesskap, i Walton.

De to siste årene derimot, så har jeg hatt en egen leilighet i Liverpool sentrum.

Og i årene 2005 - 2007, så har jeg mange ganger vært i kontakt med politiet i Norge (Kripos), og også politiet her i Liverpool, angående at jeg overhørte i Norge, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', og at jeg ble forsøkt drept, på gården til onkelen min, i Kvelde i Larvik, i 2005.

Men hverken Kripos eller politiet i Liverpool, har villet gi meg noe hjelp eller engang forklare hva som foregår.

Så jeg skjønte at noe var galt i Norge, siden jeg ikke fikk rettighetene mine, fra Kripos.

Jeg mener at jeg har lært fra politikerdebatter på TV, osv., at Norge skal være et åpent samfunn.

Og det betyr at ting ikke skal være hemmelige.

Så da mener jeg, at jeg har rett til å få vite, hva det her med den 'mafian' er.

Så sånn er det.

Så da Kripos ikke ville gi noe hjelp, så begynte jeg å tenke på hva som kunne være galt i Norge.

Og da tok jeg sånn brainstorming, som vi lærte, da jeg gikk i markedsføringsklassen, på handel og kontor, på Sande Videregående, i Vestfold, i 1986/87.

Brainstorming, betyr at man skal tenke på et tema, og så bare skrive ned alt man kommer på.

Så kan man se igjenom de notatene seinere, og ta for seg et og et punkt.

De punktene jeg klarte å komme på, om hva som var galt i Norge, det var blant annet dette:

- Hvorfor får søsteren til statsministeren lov å være på TV, i heroinrus omtrent, er det for å tulle med statsministeren?

- Jeg leste i et gratis-magasin, på McDonalds, på Østbanehallen, rundt år 2000, mens jeg spiste burger der, at noen skrev om Pizza Grandiosa, om det virkelig var skinke på vanlig Grandiosa.

Det var skrevet på en 'lur' måte, sånn at man forstod det, at det ikke var skinke, og at vedkommende som hadde skrevet reportasjen, tydeligvis virket som å vite mer enn han/hun ville ut med.

- Trond Giske, skrev noen på et debattforum, hadde vært drita på tinget.

- Det stod en sofa i kjelleren til rimiboligene i W. Thr. gt. 5, i 2004, som jeg ved nærmere ettertanke mistenkte at nok kunne vært brukt til noe seksuellt misbruk.

- I 1998, da jeg fikk bulk i bilen min, da de rev nabobygningen, til W. Thr. gt. 5, der jeg bodde.

En bygning eiet av Rimi/Hakon gruppen.

Så ringte jeg Hakon-gruppen, og pratet med en dame der, som sa at 'Stein-Erik hadde lovt to guttenavn, å få parkere i kjelleren der'.

Selv om dette tydeligvis var utenfor det vanlige regelementet, eller hva man skal kalle det.

At disse guttene ikke egentlig skulle hatt disse parkeringsplassene da.

Så det var sånne her ting jeg tenkte på da, da jeg tok brainstorming, om hva som var galt i Norge, i fjor.

Så det var sånn jeg kom på temaene, som jeg har tatt research på, på nettet, i ukene og månedene etter da.

Samtidig som jeg også har blogget om problemene på jobb i England, og at jeg har blitt tullet med av myndighetene i Norge og England, at de ikke vil forklare om den her 'mafian', og at når jeg prøver å få rettighetene mine, i omtrent en hvilken som helst sammenheng, så blir jeg bare tullet med, av en eller annen anledning.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Og også fra Arvato/Microsoft.

At det virker som for meg, at det kan ha vært noe slags cover-up.

Og at de nordiske damene som jobba der egentlig var horer.

For produktaktivering, over telefon, er egentlig bare en tullejobb, vil jeg si, uten noe overordnet mål.

(Se linken over, til Scribd, hvor jeg har skrevet en del om dette, i forklaringer, i enclosure 7 osv., i forbindelse med noen møtereferat osv).

Og mange av de jentene der.

Finske og svenske og danske.

De hadde ofte rolige dager, for de fikk bare telefoner på finsk og dansk f.eks.

Mens de norske damene, og meg da.

Vi måtte da telefoner på norsk, dansk og svensk.

Så om de finske damene egentlig var horer f.eks.

At de bare satt der og sa noe på telefonen, og bare slapp gjennom de fleste aktiveringene.

Mens at den egentlige jobben deres, var å være horer, kanskje i pauser og på fritiden og sånn.

Hva vet jeg.

Noe sånt.

Jeg mener det kan være grunn til å mistenke det, siden jeg blir motarbeidet hele tiden, her i England, av politiet og advokatfirmaer og andre myndigheter.

Enda arbeidssaken burde være en A4-sak, og det inneholder mye trakassering, fra ledere, så det er også en kriminalsak, vil jeg si.

Og det burde være veldig bra dokumentert, det som foregikk, i referater osv.

Så om det er en dekkoperasjon, for å dekke over at nordiske damer var horer på Arvato/Microsoft.

Noe sånt tror jeg det må være, siden jeg, og den rettsaken mot Arvato/Microsoft, blir så mye tullet med.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter