Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. oktober 2008

Noen fra Troms søker på 'erik ribsskog utilregnelig', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?q=erik%20ribsskog%20utilregnelig&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

PS.

Det er ikke riktig, vil jeg si, at jeg er utilregnelig.

Jeg har alltid vært en rolig og sindig person, som tenker meg om, før jeg gjør noe.

Så at jeg er utilregnelig, det er jeg ikke enig i.

Da jeg jobbet flere år som butikksjef i Rimi, så gikk vel jeg for å være oppegående og pålitelig og etterettelig.

En person som det ikke var noe tull eller snusk ved.

Og jeg har vært i HV, i Oslo, siden 96, og er vant til å ha AG3 og ammunisjon i huset, uten at jeg noen gang har gjort som Kristian Valen f.eks., og skutt inne i huset, eller tenkt på å gjøre noe sånt.

Ikke engang etter at jeg overhørte, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', så brøt jeg forseglingen på HV-ammunisjonen.

Men men.

Men, nå blir jeg så tullet med, av politiet.

Og de nekter meg rettighetene mine.

Og jeg har egentlig planer for livet mitt.

Å få meg jobb og karriære og familie osv.

Men alt jeg prøver å få til nå, blir tullet med av myndigheter og overvåkningspoliti, eller hva faen det er.

Så jeg er bare nede i en grøft, og kommer meg ikke opp.

For alt av myndigheter nekter meg rettighetene mine.

Og vil ikke si hva det her 'mafian'-greiene er engang.

Så da blir jeg litt desperat, siden jeg ikke kommer meg videre med livet mitt da.

Som jeg godt kunne tenke meg å gjøre.

Det er ikke noe å artig, å leve i et slags vakum, hvor 'alle' vet hva som foregår, men ingen forteller noe til meg.

Og der jeg jobbet, for Microsoft, i Liverpool, der ble nordiske damer brukt som horer, av noe 'mob', virket det som.

Og jeg har en sak mot Arvato/Microsoft, men ingen forteller hva som egentlig foregikk, og de kødder maks med min arbeidssak da, både politiet og andre myndigheter.

Politiet, har jeg overhørt, har brukt meg som noe 'target guy' og/eller spion da.

Mot min viten.

Så det er kanskje derfor de nekter å gi meg rettighetene mine.

Jeg er egentlig en person, som liker å være litt diskre og anynom.

Og da jeg var op på #quiz-show, på irc, på 90-tallet.

Da, så ville jeg ikke ha bilde, eller noe, på quiz-show websiden.

Så jeg er en rolig person, som ikke gjør noe vesen av meg.

Men nå, blir jeg så mye tullet med, av så mange, myndigheter og andre, at jeg ikke fant noen annen løsning, enn å prøve å skrive om dette, på blogg.

Og noen ganger, så blir jeg litt desperat, siden omtrent alle kødder med meg.

Så da skriver jeg sånn, at Mette-Marit er ei tysk hore osv.

Men det er fordi det er som tortur, vil jeg si, det politiet driver med.

At de bare kødder meg rundt, og ikke forklarer noe om hva som foregår i det hele tatt.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter