Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. oktober 2008

Tullemelding fra Tim Jonassen på internett. (In Norwegian).


Heisann
Tim,



Between
Tim
Alan Roland Jonassen

and
You



 





Erik
Ribsskog



October
29 at 4:55pm



jeg
fikk en friend-request fra Eva Merethe Steen Gullikstad, som var russ
89.

Var det hun som jobba på
Gullskogen-senteret?

Hvordan var det du fikk meg med på
russebuss til de Drammensdamene forresten igjen, Giske og Lise og
Monika og dem, var det vel, under russetida?

Og hvorfor skulle
du legge tannbørste og tannpasta i sekken til Andre, i
'julegave', ble han ikke vonbråten da, tror du?

Erik



 





Tim
Alan Roland Jonassen



Today
at 3:15pm



Jo



 





Erik
Ribsskog



Today
at 3:43pm



Hei
Tim,

nå ringte jeg Ingram Micro i Stockholm, på
08-4771500, og fortalte at du drev og sente tullemeldinger på
internett, siden hverken du eller dama di, som het Skjevldal, så
jeg på Facebook-sida di, svarte på mobil heller, enda jeg
ringte både din private og jobb-mobil.

Og dere ikke har
fasttelefon.

Så sånn er det.

Jeg kan nåes
på 44151 236 3298, hvis det er noe annet enn tull du vil ta
opp.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter