Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. oktober 2008

Søknad om fri rettshjelp til Fylkesmannen i Oslo og Akershus. (In Norwegian).




Google Mail - Søknad om fri rettshjelp










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søknad om fri rettshjelp











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 20, 2008 at 9:45 AM




To:
postmottak@fmoa.no






Hei,



jeg har kontaktet dere et par ganger tidligere om søknad om fri rettshjelp.



Men det er ikke for å mase at jeg sender en ny søknad.



Grunnen til at jeg søker nå, er at jeg har fått anbefalt det, av

politiet i Drammen.



Jeg har hatt problemer med telefonsjikane, fra faren min, Arne Mogan Olsen.



Så jeg anmeldte det til politiet i Drammen.



Men de sier at de ikke har kapasitet til å etterforske dette, hvis

ikke det er snakk

om rene drapstrussler.



Men jeg nevnte også for politiet i Drammen, at faren min lot meg bo alene, på

Bergeråsen, fra jeg var ni år, uten å sørge for at jeg kom meg på

skolen, og uten

å sørge for at jeg gjorde lekser osv.



Og da sa politiet i Drammen, at da burde jeg kontakte advokat, for da måtte også

kommunen og barneværnet tas med i bildet.



Men de sa at det var snakk om omsorgssvikt, å la noen bo alene fra de er ni år.



Men da ble vi enige om, siden jeg ikke har noe penger til advokat

osv., at jeg skulle

forsøke å sende en ny søknad om dette.



Det var Tor Ingolf Johansen, hos politiet i Drammen, som jeg pratet med.



Så da håper jeg at tre er et lykketall, og at dere vil hjelpe med i

hverfall denne søknaden,

den tredje søknaden jeg sender dere i forbindelse med fri rettshjelp.



Og beklager hvis det blir mye søknader, men det er mye som har foregått.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter