Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 13. oktober 2008

Vivian Steinsland fra Bergen var det som bytta ut hun jenta. (In Norwegian).

Som jeg skreiv i den forrige blogg-posten, så fikk jeg sjokk, da først en jente forsvant fra jobben (Arvato), og så, noen uker seinere, så tok team-leader Vivian Steinsland, fra Bergen, med hun jenta, eller en annen jente.

Altså hun Emelie Wallin fra Sverige da.

Som også jobba på Arvato/Microsoft.

Og da fikk jeg sjokk, for hun så ikke ut som hun pleide.

Hun så tynnere ut og håret var anderledes osv.

Da hadde hun vært sykmeldt i en del uker.

Kanskje hun Vivian Steinsland, var i noe mafia eller i politiet, eller noe.

Mafia kanskje.

Eller mob da, som det vel heter i England.

Så hun veit nok hva det var som foregikk på Arvato.

Da jeg fikk jeg litt sjokk, fordi hun Emelie pleide aldri å henge med hun Steinsland.

Og hun var bare på jobben i fem minutter, etter å ha vært sykmeldt i en måned, og så gikk hun med Steinsland igjen.

Men det er mulig at det var en annen jente og, for hun så ikke ut sånn som hun pleide.

Så hva det var som foregikk der, det er ikke lett å si.

Men hun Steinsland veit det nok.

Og hun Steinsland var også fæl til å mobbe på jobben, og fant på alle mulig slags nye regler, for at jobben skulle bli hardere og mer slitsomt da.

Så til slutt så jobba jeg meg nesten ihjel der.

Nå har jeg jo en arbeidssak, mot Arvato/Microsoft, og der står det jo om alt det her.

Så vi får se hva som skjer, om det er mulig å få noe fortgang i det.

Det får vi se på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Skal jeg se om jeg finner noen bilder av hun her Vivian Steinsland:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter