Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. november 2008

Brusk fra Sunderland og HiO, inviterte meg på å bli med på Tagged. Jeg sendte melding, men jeg har ikke klart å få noe svar enda. (In Norwegian).





PS.

Brusk bodde i naboleiligheten på the Forge, i Sunderland.

Det var noen blokker med studentleiligheter som var drevet av University of Sunderland.

Brusk sa et par rare ting, i Sunderland, som jeg har prøvd å spørre han om.

Første dagen i Sunderland.

Eller jeg dro dit et par dager tidlig, så de to første dagene i Sunderland, så dro jeg på fylla i Sunderland og Newcastle, bare for å kikke meg litt rundt der.

Men, tredje dagen i Sunderland, da hadde vi fest, på leiligheten.

Det var meg, og Ivo fra Bulgaria vel, og Tyskland.

Det var Federica fra Italia.

Det var Dörthe fra Tyskland. (Tidligere Øst-Tyskland).

Og det var ei jente til fra Tyskland, som flytta til en annen leilighet, sammen med Nelufer, også fra Tyskland, og Tyrkia.

Ivo hadde kjøpt noe hasj eller mariujana i Amsterdam, som han hadde tatt med.

Og Federica, fra Roma, var også ram på å røyke det her.

Og jeg dro og til the off-licence, og kjøpte mer drikkevarer til festen, for jeg hadde jobbet som låseansvarlig på Rimi Langhus hele sommeren, så jeg hadde en del penger.

Jeg venta å få studielånet ganske snart og.

(Men det viste seg å ta fire måneder.).

Hun Federica skulle ha Chianti-vin.

Og jeg kjøpte også en god del øl, som vi andre drakk da.

Og da, så hadde, enten den dagen, eller dagen før.

Så satt Ivo og Dörthe oppe lenge, og prata.

Så ble de sammen da.

Eller noe.

Det her var før hun blonde spanske jenta, faktisk, Rosario, flytta inn.

Dörthe hadde også blondt hår, men afro-aktig sveis.

Og Ivo mørkt hår da.

Men men.

Jeg spurte Ivo, dagen etter, for jeg var nysgjerrig.

Om de var sammen da, Ivo og Dörthe.

Jeg prøvde å følge med litt jeg og, selv om jeg var i 30-åra.

For de utenlandsstudent-damene, var ikke så unge som de britiske studentene osv.

Så da tenkte jeg, at jeg kunne ihvertfall prøve å følge med på hva som skjedde.

Men han Ivo, eller Iwo, ville ikke svare på det her, om de var sammen, eller ikke.

Så sånn var det.

Men men.

Men det virka som om de ble sammen.

De bygde om rommene sine, så de sov på rommet til Dörthe.

Og Iwo leste på rommet sitt.

Mens Dörthe leste i stua, eller loungen, som var felles.

Jeg tenkte ikke på det før nå, at kanskje hun da ikke fikk plass til å lese på rommet sitt.

Jeg var aldri inne på rommet hennes.

Men hun hadde også e-post adresse:

blacklady noe @bmx.de

eller noe.

Så om hun var noe Illuminati-slave?

Det er mulig.

Jeg nevnte til Brusk, sånn like før de dro tilbake til Tyskland.

At de var sammen.

Og Brusk rettet meg da, og sa at 'de har et seksuellt forhold, ja'.

Noe sånt.

Og vi pratet også om at vi måtte flytte fra leilighetene våre, fra februar.

(Jeg dro til London jeg da.

For studiet mitt var mislykket, pga. jeg måtte bruke så mye tid på å fagene godkjent osv.

For HiO satt seg på bakbeina.

Og lånekassa rota, så studielånet ble fire måneder forsinket.

Og jeg mistet også kontroll på lån jeg hadde i Norge, pga. dette).

Men men.

Men da sa Brusk, da jeg uttrykte litt misnøye med å måtte flytte.

Eller at jeg skar en grimase, eller noe, da jeg fikk høre det.

Da sa han, at 'du får [spansk jente, mørk, pen, som jeg har glemt navnet på]'.

Et par ganger, sa han det.

Det må ha vært noe mafia-greier, tror jeg.

Jeg fikk vel ikke henne, selv om jeg flytta i samme leiligheten som hun bodde.

Så hva de greiene der var, det var rart.

Så det lurer jeg på enda, hva var.

Men jeg har ikke klart å få ordentlig svar fra hverken Brusk eller Dörthe om det.

Og han Iwo har jeg ikke vært i kontakt med.

Så hva det var, det er det vanskelig å få bekreftet.

Men det er kanskje noen andre som skjønner det.

Det er mulig.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter