Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. november 2008

Dagens StatCounter II: Noen ved sykehuset i Østfold søker på 'dame som døde i sykehuset i østfold i 2003', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=dame%20som%20d%C3%B8de%20i%20sykehuset%20i%20%C3%B8stfold%20i%202003&start=10&sa=N

Moren min døde under merkelige omstendigheter, vil jeg si, på Sykehuset i Østfold, avdeling Moss, i 1999.

Og jeg har også dårlige erfaringer med Aker Sykehus selv, da jeg opererte kneet der, i 1996.

Og farfaren min, Øivind, døde ved Horten Sykehus, på 80-tallet, og mistenker jeg at noe kan ha vært galt, for det var noen sånne scener nesten, vedrørende om jeg skulle bli med å se på liket osv.

Tanta mi Tone, sa jeg ikke burde det.

(Eller om det var tante Inger).

Mens sønnen til Tone, Tommy, fetteren min, som er fem år yngre enn meg, eller noe, han ble med å så på.

Men jeg fulgte rådet til de tantene da, osv.

For jeg syntes alltid at fattern var ganske uansvarlig osv., så jeg stolte mer på de tantene, enn på han da.

Men men.

Men jeg visste ikke at Tommy skulle være med.

Men han så vel om det var noe tull, antagelig.

For Håkon fikk et så innbitt utrykk i tryne da, faren til Tommy.

Som om han var rasende, omtrent.

At nå skulle det skje noe, eller noe.

Men men.

Så jeg tror ikke jeg ville unnet noen, å havne på norske sykehus.

Ettersom det virker for meg.

Jeg hørte også tremenningen min Øystein, fra Lørenskog, og kameraten hans, Glenn Hesler, på begynnelsen av 90-tallet.

De sa at de måtte spikre igjen vinduene, eller bytte ut vinduene, på Sentralsykehuset i Akershus, på Lørenskog, fordi så mange heiv seg ut fra de øverste etasjene.

Så jeg tror ikke ting er som de burde være, på de norske sykehusene.

Jeg tror det kan være noe mafia som har kontrollen, skal jeg være ærlig.

Jeg vet ikke om det er noe bedre på Ullevåll, eller på utenlandske sykehus, f.eks.

Den nye eliten, de drar vel uansett bare på de private sykehusene, så det passet vel bra for de, at de sykehusene dukket opp.

Og det dukker opp fint tog, til flyplassen på Gardermoen osv.

Men Vestfoldbanen, den har ikke blitt bygget ut siden 70-tallet, eller noe.

Så det er den nye eliten som får det som de vil, virker det som.

Selv om om de tar toget til Gardermoen, det skal jeg ikke si.

De kjører kanskje.

Hva vet jeg.

Det er noe man kanskje kan tenke over i hvertfall, hvordan det henger sammen.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter