Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. november 2008

Idioter styrer biblioteket i Oslo. (In Norwegian).



Biblioteket i Oslo, har latt en, mer eller mindre, idiotforfatter, Matias Faldbakken, rive bøkene ut av hyllene deres, i to uker.

Men det mest idiotiske, var det som stod i Aftenposten:

Bøkene var fortsatt til utlån i hele perioden, noe som førte til et par merkelige situasjoner.

–Vi så flere som satte seg ned midt i haugene av bøker og bare lette seg frem til det de ville ha, forklarer Bergh.


http://www.aftenposten.no/kul_und/article2745914.ece

Nei, det var rart!

Noen gikk faktisk på biblioteket for å låne bøker, og ikke for å se på bøker som lå i en dum haug.

Her er det bra respekt for de vanlige brukerne av biblioteket, må man si.

Jeg har forresten lest noe av han Faldbakken, og det er det værste mølet jeg har lest.

The coca-hola company, eller noe værre svada.

Intetsigende svada, vil jeg si.

En studiekamerat av meg, fra HiO, Dag Anders 'Dagga' Rougseth, regisør og vokalist i Hamar-bandet Autopulver osv., han kjente Faldbakken, sa han.

Men han Roughseth, han var sånn, at han kunne gå å få låne møterommet på HiO Ingeniørhøyskolen, til noe gruppearbeid, i systemutvikling, eller noe.

Enda jeg ikke klarte det, enda jeg hadde jobba som butikksjef i flere år, osv.

Og jeg måtte gjøre all programmeringa, på prosjektet i programutvikling osv., og de andre Java-oppgavene.

Det var to Java-fag.

For Rougseth, han skulle ha bachelor i informasjonsbehandling, uten å kunne programmering.

Så jeg tror ikke alle de bachelor-gradene, fra HiO osv., er verdt papiret de er skrevet på.

Men sånn er det.

Så om de er noe mafia-luringer, de her Faldbakken og Roughseth, som tuller med vanlige folk på bibliotekene osv.

Hva vet jeg.

Noe er det i hvertfall.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om Rougseth:



Han jobber nå i Tono.

Så jeg vet ikke om han fikk noe bachelor fra HiO.

Han husker ikke hun dama fra Vestlandet, som var på gruppa vår i programmering.

Jeg var litt utkjørt etter mange års hard jobbing på Rimi, så jeg var ikke så ivrig med å gå på forelesningene osv.

Jeg var mye hjemme og prøvde å komme meg til krefter igjen.

Så jeg fikk ikke med meg så mye Java.

Men det gjorde ikke hu dama fra Vestlandet eller Rougseth heller.

Så ingen av oss kunne noe.

Men jeg kunne Pascal og Basic-programmering fra før da.

Så jeg måtte nilese litt i boka, og prøve å skjønne Java da, fra boka og ved spørre foreleserne osv.

Så jeg fikk oppgavene til å virke, til slutt.

Men hun her dama fra Vestlandet, som Rougseth ble kjent med, og han selv, de satt mest og så på omtrent.

Men men.

Men hun var så hot, hun dama fra Vestlandet.

Jeg har nesten aldri sett noen hotere dame.

En gang, etter den første Java-oppgaven, så var jeg på en forelesning faktisk.

I et klasserom, og ikke i en forelesningssal, på HiO, ingeniørhøyskolen.

Så satt hun seg oppå pulten, som jeg satt ved.

Hun ville vel at jeg skulle legge merke til henne da.

Hun behøvde vel kanskje egentlig ikke å ha satt seg oppå pulten, for at jeg skulle legge merke til henne, skal jeg være ærlig.

Men sånn er det.

Men men.

Det som skjedde, var at hun hadde jo type, eller forlovede, eller noe.

Og var også mer kjent med han Rougseth, enn meg.

Så jeg ble aldri noe kjent med hun dama, annet enn fra skolen, og jeg husker ikke hva hun heter engang.

Men det som skjedde, var at kjæresten hennes, hadde en kamerat, som ble knivdrept i Pilestredet, i 2003, tror jeg det må ha vært.

Så hun gikk der vel bare et år, og avbrøt utdannelsen, og dro tilbake til Vestlandet, eller hvor det var.

Men nå påstår Rougseth altså at han ikke husker henne.

Jeg skal se om det er mulig å finne noe mer om det knivdrapet.

Vi får se.

Jeg lurer på om det kan ha vært den drapssaken her.

Jeg skal ikke si det 100% sikkert, men jeg tror det kan ha vært den drapssaken her.

Det er mulig:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=1931140

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter