Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. november 2008

Dagens StatCounter: Noen i Bergen søker på 'obama illuminati', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.com/search?client=opera&rls=nb&q=obama%20illuminati&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

PS.

Her er noe YouTube-linker som dukket opp, hvis man søkte på dette:



¨

PS 2.

Jeg så nettopp den første videoen der nå.

Og da skriver en fyr om, at i en film, så ble jordens befolkning drept, i et meteor-crash.

Jeg har også lest at New World Order, eller Illuminati, mener at det er for mange folk på jorden.

Og noen rykter om at de bygger store, underjordiske tilfluktsrom.

Og hva med frøbanken på Svalbard.

Den har jeg hørt om, at er noe New World Order-greier, i et søk.

Jeg skal finne link:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Fr%C3%B8banken

Så om en agenda, for New World Order, er å få en komet eller asteriode, til å krasje med jorden.

De har jo planlagt, å sende opp romskip, for å manøvrere slike kometer osv.

For å få de til å bomme på jorden.

Men, hva hvis det er noe plott med dette.

Og New World Order-folka, gjemmer seg i hemmelige tilfluktsrom.

Mens de 'tuller', med kometen, sånn at den treffer jorda, istedet for å bomme.

Også lever New World Order-folka, i tilfluktsrom, i noen måneder, eller år.

Også planter de frø fra frøbanken på Svalbard, når alle de andre er døde.

Er det noe sånn som foregår.

Det er jo mye sinnsykt med 11. september osv.

Så hvem vet.

Men jeg har altså lest om dette før.

At planen til New World Order, er å drepe de fleste menneskene på jorden.

Fordi det er for mange av dem.

Menneskene.

Men vi får se.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter