Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. november 2008

E-post til politijurist Eva Sjøholt, hos politiet på Grønland, i Oslo, angående to anmeldelser jeg har sendt. (In Norwegian).




Google Mail - Vedrørende anmeldelser.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedrørende anmeldelser.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Nov 20, 2008 at 8:24 AM




To:
eva.sjoholt@politiet.no






Hei,



nå har jeg prøvd å ringe politiet i Oslo, for å få prate med deg, i

hvertfall en fire-fem ganger.



Og jeg la igjen telefonnummeret mitt, på forværelset deres, i forgårs.



Men jeg har ikke hørt noe.



Så nå fikk jeg e-post adressen, når jeg ringte idag.



Det gjelder to anmeldelser, som jeg har sendt dere.



Jeg sendte de først på 30.9 og 4.10.



30.9, var angående en drapstrussel på internet, og forfalskning av journal.



4.10., var angående en hat-blogg, som noen driver og skriver om meg.



Jeg pratet så med Hatlo, på politihuset på Grønland, om en tredje anmeldelse,

av en som heter Siri Rognli Olsen for voldtekt.



Og da sa han at jeg måtte sende anmeldelsene fra 30.9 og 4.10, på nytt, fordi

at de var det ikke han som drev med, og de var visst ikke registrert, sa han.



Så da sendte jeg de på nytt, 21.10, står det her i noen notater jeg har skrevet.



Og da ringte jeg, til påtale Grønland, var det vel, eller om det var

vakta, og da

sa de, at det var du som hadde med disse anmeldelsene.



Etter det, så har jeg forsøkt å ringe, en 4-5 ganger, i hvertfall, men

har ikke klart

å komme fram.



Og jeg la igjen telefonnummeret mitt, i forgårs, men har ikke hørt noe.



Så jeg lurte på om noe eventuellt blir gjort, i forbindelse med de

nevnte anmeldelsene.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter