Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. november 2008

Mer om Viggo: Jeg kontaktet nevøen til Viggo, tror jeg det er, som har laget de videoene på YouTube, hvor dem får Viggo til å se homo ut, synes jeg.


Nevø
til Viggo?



Between
Morten
Svane

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 7:39am



Hei,

er
det du som er nevøen til Viggo Snoghøj/Snowhill?

Som
har produsert de videoene, som er på YouTube?

Hvorfor
har du fått han til å se så homo ut?

Søsteren
min, Pia Ribsskog, sa at Viggo var gigolo for en dame i USA.

Hva
var det om?

Hvorfor svarte du meg ikke på det danske
bodybuilder-forumet?

Viggos mor, er jo Haldis Humblen.

Min
far, (som jeg ikke snakker med så mye nå), Arne Mogan
Olsen, har jo vært sammen med henne, siden 1980.

Hun ble
kastet ut av vinduet, av en av sine ex-menn.

Var det Søren
Snoghøj, Viggos far, som kastet henne?

Hva var det som
skjedde, isåfall?

Du kaller deg essensen, på
YouTube, og sier du er Viggos nevø.

Jeg kjenner ikke
til at Viggo har noen danske søsken.

Men har Søren
Snoghøj da en datter, som er gift Svane, som du er sønn
av da, altså Viggos danske lillesøster?

Er det
sånn det henger sammen?

På forhånd takk for
svar!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter