Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. november 2008

Jeg sendte melding til han gamle fienden min på Sand, Geir Arne Jørgensen. (In Norwegian).


Hallå
Gærry,



Between
Geir
Jørgensen

and
You



 





Erik
Ribsskog



November
12 at 11:52pm



har
du fått deg en på tryne eller?

Hva driver du å
jobber med for tida, og bor du i veien ned mot Snippen ennå?

Jeg
veit vi var uvenner, men jeg bare så deg tilfeldigvis på
Facebook.

Så da tenkte jeg at jeg kunne prøve å
sende en melding.

Så sånn var det.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog (Pleide å hete Olsen ja)



 





Erik
Ribsskog



Today
at 9:05pm



Jeg
kom på noe mer her jeg, mens jeg holdt på å sende
meldinger.

Har du fått paintball-kule i tryne
eller?

Jeg hadde en kamerat da jeg bodde i Oslo, fra Skedsmo,
som het Glenn Hesler, kamerat av han Øystein Andersen, som
foreldra har sommerhus nede ved teskjekjærringa der, han som er
adoptert fra Korea.

Men men.

Han Glenn Hesler, skulle
ha meg med på paintball, men jeg bare droppa det.

Det
her var på midten av 90-tallet, men jeg var så vant til å
drive med Miles, i militæret, jeg var i infanteriet, så
jeg syntes det hørtes litt barnslig ut med paintball da.


er jeg i HV så da synes jeg vel det samme enda, for da har jeg
jo en ag jeg kan øvelsesskyte med, hvis jeg finner noe
skytebane osv.

Men men.

Jeg bor i England nå da,
men jeg har en lagerbod i Oslo enda, selv om jeg vel er litt på
etterskudd med leia, kan man nok si.

Hvorfor kaller du deg
Geir Jørgensen, og ikke Geir-Arne Jørgensen da?

Men
men.

Det jeg kom på, var at jeg flytta jo til Berger, i
79, fra muttern i Larvik.

Faren min bodde jo på Berger
hele tida, og farmora mi og farfaren min, og onkelen min Håkon
osv.

Det veit du sikkert, for du bodde jo ikke så langt
unna snekkerverkstedet dems, Strømm Trevare.

Men faren
min sa det i 79, var det vel, at jeg burde ikke ha noe med deg å
gjøre.

Han sa det i det huset på Sand der, til
farmora mi, at Jørgensen, nei dem var ikke noe bra.

Noe
sånt.

Og faren min sa jo også til meg, at hu
Lisbeth, som er på Facebook-sida di, at faren til hu og Rikardt
var 'tyskerunge'.

Og faren min, og farmora mi, dem dreiv og
fulgte med på farfaren min, før han døde.

Han
satt jo mest i stua og løste kryssord, og leste aviser og
leksikon osv., når han ikke jobba på verkstedet, som det
var han som starta.

Men faren min og farmora mi, dem prata
sammen inne i huset, om farfaren min, den eneste gangen han gikk bort
på jordet til Lersbryggen.

Bort mot den gamle saga der
osv., som dem kallte det.

Og da lurte dem fælt på
hva han farfaren min gjorde borte på jordet.

Akkurat som
om dem fulgte med på, eller overvåka han.

Og
spionerte på han da.

Men jeg lurer på, hvorfor
likte ikke fattern familien din.

Fattern likte USA og sånn
og hadde amerikanere og mercedeser og sånn.

Men han
likte ikke kommunister.

Man dere pleide å dra på
Ullevåll og se på landskamper osv., gjorde dere ikke det
da.

Dere var ikke kommunister dere, var dere det?

Bare
noe jeg kom på.

Mer da.

Jo jeg lever litt i
fortida nå, det er derfor jeg skriver de her medingene.

Fordi
faren min har drivi med noe telefonsjikane.

Og han husker jeg
mest fra fortida, for jeg har ikke hatt så mye med han å
gjøre, siden søstra mi, Pia, og Christell, siden dem
sa, da vi var i Kr.Sand på bryllup i familien til Haldis, i 89,
at fattern hadde misbrukt Pia, som lita jente. Jan Snoghøj
satt der og, så vi var fire folk som satt der, på en
resturant i Kr. Sand. Men han sa ikke noe.

Og jeg sa jeg
skulle kutte ut fattern stort sett da.

Men dem andre sa ikke
noe, og dem andre tre, har hatt vanlig kontakt med fattern etter det
her.

Men ikke jeg da.

Og Pia har også sagt, at
han eldste broren til Christell, Viggo, body-builderen, at han er nå,
mer eller mindre, en gigolo, i USA.

Så søstra mi
juger så mye, og faren min han driver med telefonsjikane, så
jeg har kutta ut begge dem nå, det blir bare tull.


da må jeg kontakte folk fra Berger da vet du, for å prøve
å skjønne hva som foregår.

Så det er
derfor jeg skriver de her meldingene nå.

Så sånn
er det.

Med vennlig hilsen

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter