Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. november 2008

En som skriver i Dagbladet, skriver at den nye loven som forbyr sexkjøp, er et forsøk fra venstresida, på å detaljstyre nordmenns underliv. (N).

Lars Daniel Krutzkoff Jacobsen skriver at den nye loven mot sexkjøp, er for å motvirke menneskehandel og hallikvirksomhet.

Men dette er jo forbudt fra før av.

Skal man forby kjøp av klær da, for å motvirke barnearbeid.

Det blir det samme poenget, mener jeg.

Jeg mener voksne folk, burde få lov å styre underlivet sitt selv, at arbeiderpartiet osv., ikke har så mye med det å gjøre, så lenge man ikke bryter noen (andre) lover.

Så sånn er det.

Men sånn er det, som artikkelforfatteren skriver:

Venstresida er så fokusert på ofre, om det så er ofre for alkohol, spillegalskap, raketter eller seksualitet, at de er villige til å ofre enkeltindividets frihet på det godes alter.

Og det er nok et kjennetegn, på vår tidsalder, at enkeltmenneskes tas fra friheter, på et godhetens alter, som han forfatteren skriver, som det kanskje er vanskelig å argumentere mot.

Han skriver også:

Det er tragisk at det ikke lenger finnes en sterk liberal opposisjon i Norge, ført i pennen av frihetselskende kunstnere og politikere, som kan stå i mot denne galskapen. Pressen, og dessverre også avisen dette står trykket i, domineres av progressive journalister uten evne til å se den nye formen for undertrykkelse som er i ferd med å skapes. De skriveføre kaster seg over neste «offersak», hvor resultatet automatisk selvfølgelig igjen blir at noe skal forbys eller påbys. Snusfornuften rår i rettferdighetens navn. Men burde det ikke, i et demokratisk samfunn, være opp til hvert enkelt menneske selv å bestemme over egne tanker, følelser, drifter og kropp? Er det virkelig statens oppgave å blande seg inn hvordan voksne, frie mennesker forvalter sine personlige ressurser, og i dette tilfellet om de velger å kjøpe eller selge tjenester av seksuell art? Vi lever i 2008, ikke i 1888 eller 1908. Det er rett og slett ikke venstresida i Arbeiderpartiet, SV og Sp's oppgave å styre norske menns og kvinners underliv. Og det er derfor vi ikke skal respektere eller følge denne moralloven.

Han kaller det undertrykkelse.

At vanlige folk blir undertrykt av politikere.

I Oslo, så er vel mange damer, såkallt 'gold-diggers'.

Og en del er også kanskje under kontroll, av kriminelle nettverk.

Så om dette er en lov, for å undertrykke vanlige folk.

Og ikke for å motvirke menneskehandel og hallikvirksomhet, som det påstås, i det godes navn.

Ettersom disse tingene jo er forbudt fra før.

Nei det er nok for at vanlige folk, skal få mer problemer med å skaffe seg sex, og dermed bare gå rundt og tenke på sex, og ikke ha kontroll, og dermed ikke merke hva som egentlig foregår i samfunnet, at folk får mindre og mindre rettigheter.

At denne ny eliten, eller New World Order-eliten, tar mer og mer av kaka og kontrollen.

Kanskje man må være i slike Illuminati-nettverk eller andre nettverk for å få tilgang til damer, som vel mer og mer blir under kontroll av slike nettverk, virker det som.

Fra hva jeg synes det virker som i Oslo og Liverpool f.eks.

Uten at alle damene sikkert tørr å si hvordan det egentlig er.

Men sånn som kusina til Janniche Fjellhaug, i Oslo, som jeg skrev om, som var hore.

Og damene på Arvato/Microsoft var vel noe sånt og kanskje.

Så denne loven er med på å begrense folks mulighet til å få kontroll på sitt eget liv, vil jeg si.

Ved at denne mafia-virksomheten i samfunnet, gjør det vanskeligere for vanlige folk å få tak i damer, og når dem ikke kan kjøpe horer heller, uten å bryte noen lover, selv for vanlig misjonærstilling-sex.

Da blir menigmann mer og mer undertrykket, synes jeg det virker som.

Da må man bruke all fritid på å bygge masse muskler, eller å lære seg å kontrollere damer da, og sånne ting.

Det virker i hvertfall på meg, som at det er sånn samfunnet blir mer og mer.

For ihvertfall som jeg hørte en av lærerne på Gjerdes VGS. si, i 1988 eller 89, at sex også er et primærbehov, på samme måte som å ha et sted å bo, mat og klær.

Så voksne folk, som er vant til å ha sex nå og da.

Einstøinger og sånn.

De må vel bli undertrykt av denne loven, vil jeg tro.

Hvis de kanskje trenger å ha sex en gang i året, eller en gang annenhvert år, med en prostituert da.

Vanlig A4-sex, misjonærstilling f.eks.

Men det skal de da ikke få lov til.

Men de må finne på alt mulig annet, for å klare å få seg dette nummeret.

Kosmetiske ting, som kule klær, trening på treningsstudio hver dag osv.

Da får man jo mindre tid, til å få kontroll på livet sitt.

Det er kanskje bare eliten som skal ha kontroll.

De har vel damer de får tak i gjennom Illuminati, eller hvordan nettverk de er med i.

Damer som er under kontoll av nettverk, eller eskortetjenester, eller slike ting.

Så det er vel for å hjelpe eliten, den 'nye eliten' til å beholde makten dette, vil jeg tro.

For vanlige folk, vil da bruke mer av tiden sin, på å få den sexen de trenger.

Så de vil ikke ha tid og tanke for hva som egentlig foregår i samfunnet.

Sånn mistenker jeg at dette kan være i hvertfall.

Det er mulig jeg tar feil.

Men en eller annen slags plot, fra New World Order/Illuminati, tror jeg nok at dette er.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til artikkelen i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/11/14/553939.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter