Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. desember 2008

Noen engelske folk begynte å mobbe meg på bloggen til Dagblad-journalisten. Noe slags mob? Politiet nekter å gi meg rettighetene mine. Det er håpløst.

Erik Ribsskog
desember 11, 2008 at 5:43 am
Jeg mener dette betyr at mobbing blir lov nå.

Det er kanskje jeg som er dum.

Men utskjelling og navnkalling blir lov nå.

Så loven beskytter grupper, som homofile og kristne.

Men loven beskytter ikke enkeltpersoner.

Jeg synes det her er helt bakvendt.

Jo, loven beskytter enkeltpersoner, men bare de gangene som enkeltpersonen blir angrepet for å være i en bestemt gruppe, som homofile eller kristne osv.

Men hva med enkeltpersoners værn mot personkarakterestikker osv.

De blir dømt av andre.

Nå er det lov å dømme andre nå da.

Det er lov for folk å sette seg over andre, og hakke løs.

Det er en uting, mener jeg.

Idealene fra den franske revolusjonen er frihet, likhet og brorskap.

Og likhet betydde da ikke at alle skulle være like og gå med de samme klærne osv.

Men, det betydde at alle hadde like rettigheter, og at ingen stod over andre.

At alle var like mye verdt.

Hvis det blir fritt fram for å hakke på andre, så sier lovmyndighetene, justisdepartementet, at det er greit at noen setter seg over andre.

De sier at noen er mer verdt enn andre.

Sånn tolker jeg dette.

Og dette er fra Arbeiderpartiet, som tidligere var de vanlige folkas, arbeidernes, parti.

Arbeiderpartiet går nå inn for å øke ulikhetene i samfunnet.

De burde bytte navn til Elitepartiet, så hadde det vært greit.

Men sånn som det er nå, så er det bare svindel.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


Anonym pga ribsskog
desember 11, 2008 at 11:11 am
… og med det har Astrid Meland blitt ribsskoget. Før du bruker energi på å svare denne mannen, bør du sjekke ut bloggen hans og vite at alt som skrives om ham havner på trykk på hans egen blogg.

Han bor for øvrig i Leather Lane, Liverpool, så hvis du mangler ideer til fremtidige magasinetreportasjer kan du droppe Anfield og hullfansens rop som jeg allerede nå kan forutse (”where’s your famous atmosphere?”) og heller avlegge tilfellet Ribsskog et besøk.

erik
desember 11, 2008 at 11:33 am
erik, you are completely mental

erik
desember 11, 2008 at 11:34 am
and by the way, the Product Activation team that you worked for no longer exists. It was shut down over a year ago.

Just so you know.

http://astridmeland.wordpress.com/2008/12/09/for-en-h%c3%a6stkuk/#comment-642

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter