Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. februar 2009

Grandiosa uten paprika blir ca. 18 kroner dyrere enn Grandiosa med paprika. (In Norwegian).


Grandis
orginal uten paprika!



To
members of
Minst
en Grandiosa i Uka!



 





Alexander
Jatta Thorsen



Add
as Friend



Today
at 20:49



Reply




har endelig grandis orginal uten paprika kommet til butikkene! Det er
en såkalt test greie til juni eller no, men om vi kjenner
stabburet rett, så er den bort noen uker og kommer tilbake=P
Ps: den er rundt 18kr dyrere enn den med paprika!









PS.

Hvis noen ville tjent masse penger i Norge, så kunne de kanskje kjøpt mange Grandiosa-pizzaer, og tatt av paprikaen, og solgt de ti kroner dyrere?

Og de kunne da også solgt paprikaen kanskje?

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Men ved nærmere ettertanke.

At noen ville betalt 18 kroner, for å slippe å pelle av paprikaen på pizzaen.

Da skal dem ha ganske god råd.

Jeg var på Tesco istad og da kjøpte jeg sånn micropizza, (for steikeovnen min virker ikke), som var på tilbud til et pund, pr. 2-pakning.

Jeg skal ta bilde av de pizzane, så kan folk se selv, hvis de vil.

Et øyeblikk:






PS 3.

Jeg prøver å slutte å spise pizza.

For det legger seg som en klump i magan, og sperrer fordøyelsen, eller noe sånt.

Men jeg er ikke noe flink til å slutte.

Når jeg går i matbutikken og sånn, og det er på tilbud, så er det kanskje noen ganger magen som bestemmer mer enn hue.

Det er mulig.

Så sånn er det.

PS 4.

Kanskje det Stabburet burde ha gjort, var å legge paprikaen, i en egen pose, for seg, inni Grandiosa-pakningen.

Så kunne alle 'paprika-haterne', som har 'invadert' Facebook, sluppet paprikaen, uten å betale 18 kroner mer pr. eske.

Men da hadde kanskje 'paprika-elskerne' klaget da, siden de måtte åpne en pose, for å strø på paprika.

Og Grandiosa selges det jo 25 millioner pizzaer av, i året, eller noe, så Stabburet tørr vel ikke å forrandre oppskriften antagelig, dvs. å kutte ut paprikaen.

Jeg lurer fortsatt litt på hvorfor dem slutta å selge Grandiosa med paprika, i Sverige, når det er storselger i Norge og Finland.

Det er omtrent som om man slutta å selge Coca-Cola i Sverige, vil jeg si, og heller bare selge Tab.

Men man kan jo ikke skjønne alt.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter