Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. juni 2009

Jeg sendte en anmeldelse på faren min, for trusler, til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av faren min Arne Mogan Olsen, for trusler










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av faren min Arne Mogan Olsen, for trusler











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jun 27, 2009 at 2:06 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg har tidligere sendt anmeldelse på faren min, for omsorgssvikt, siden han lot meg bo alene,
på Berger i Vestfold, fra jeg var ni år, ettersom at han selv flytta til en dame ved navn Haldis

Humblen, som bodde et par hundre meter unna, i en annen vei, på et byggefelt, Bergeråsen.

Og jeg har også sendt en anmeldelse på faren min, for telefonsjikane, siden han ringte natt og

dag, til mobilen min, tidligere iår.

Enda jeg sa klart fra, at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre.

Nå, så bor jeg jo i England, så nå har jeg hatt tid til å tenke litt tilbake på oppveksten min, som

var rimelig stressende, så jeg har liksom bare kuttet ut oppveksten, og bare tenkt fremover,
tidligere, etter at jeg flyttet til Oslo, som 19-åring, i 1989.

Men nå, så kom jeg på noe, som skjedde på en julaften, i 1987 kanskje.


1986 eller 87 vel.

Noe sånt.

Og det var at faren min sa, til meg, og søstra mi, Pia Ribsskog, og stedatteren sin, Christell
Humblen, at han visste ting om alle oss tre.


Vi likte ikke faren våres så bra, så vi unngikk han litt, på julaften.

Og da trua han oss, og ropte nesten, noe lignende, at er det sånn det skal være, jeg vet ting
om alle dere tre.


Og Pia og Christell, de ble med en gang nesten livredde, og begynte å virre litt rundt, som
høns nesten, og mista helt roen da, så det var umulig å prate med de om det her, som
faren min sa.


Så det var tydelig, at søstra mi og Christell ble redde, ihvertfall.

Nå, i 2003, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', da jeg jobba på Rimi Bjørndal,
i Oslo.


Nå lurer jeg på om faren min er noe sånn her 'mafian'?

Kan det være dette som skjedde denne julaftenen, på 80-tallet, som ligger bak dette, at jeg
er forfulgt av mafian?


Hva vet jeg.

Men nå vil jeg at dere skal etterforske litt her.

De to første anmeldelsene, på faren min, de sendte jeg til politiet i Drammen.

Men de henla vel, den anmeldelsen om telefonsjikane, enda jeg sendte bilder av mobilen,

hvor man så at faren min hadde ringt.

Og den anmeldelsen om omsorgssvikt, den sendte de til lensmannen i Svelvik, som ikke
hadde tid til å etterforske denne saken.

Så jeg sendte en klage til Spesialenheten da, for Svelvik er jo kjent for å være Norges roligste

by, så han har vel ikke så mye annet å gjøre der, han lensmannen i Svelvik, så det burde han
hatt tid til, synes jeg.

Det ville jo bare vært å ta noen telefoner.

Men da sender jeg anmeldelsen på faren min, for trusler.


Den sender jeg til Oslo da, siden jeg bodde i 15 år i Oslo, før jeg flytta til England og Sunderland,
i 2004.

Så da håper jeg dette er iorden, og jeg ønsker faren min tiltalt og straffet.


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter