Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. november 2009

Familien min er som albanere, kan man kanskje si

Nå vet vi det, at onkelen min, Runar, han studerte i Oslo, på 70-tallet vel.

(Jeg husker jeg var og besøkte han og kona hans Inger, og Ove da, på Kolbotn, på 70-tallet, når jeg var med faren min).

Så sånn var det.

Og farmora mi sa mange ganger, at noen i Oslo spurte Runar om han ville selge narkotika.

Men Runar hadde visst svart 'nei' da, istedet for å bare holde kjeft, så han var nok litt på gli.

Og jeg husker også, en gang rundt 1980 vel, at et fly dukka opp over huset til Ågot.

Et Cesna-fly, eller hva det heter vel, og så dukka det over huset til Ågot, og snudde, og kjørte tilbake til Oslo.

Det var visst onkel Runar, som hadde råd til å ta flylappen, under studiene.

Så Runar han mistenker jeg at nok var noe 'mafian'.

Og det var kanskje albanere han traff i Oslo, på 70-tallet?

Ove dro ihvertfall til Gøteborg, har jeg jo skrevet om, sønnen til Runar, han dro til Gøteborg, og hadde seg med pene ballerinaer, som han skrøyt av seinere, på Sand.

Og i Gøteborg, så har vel albanerne kontrollen.

Faren min dro også med meg og søstra mi til Gøteborg, og den gangen jeg og Christell og Pia og Ågot og Haldis og Solveig, telegrafist på Scandinavian Star, var i Gøteborg med buss fra Oslo, det har jeg vel også skrevet om.

Hvor noen hadde sniki en gjennomsiktig shorts inn på badet mitt, og Christell og Pia prøvde å få meg kåt i bassenget, på hotellet, ved å sprute vann på meg, og lene seg fram, begge to, gjorde dette samtidig, at de lente seg framover og viste fram puppa, (som bare Christell hadde egentlig, siden de gikk i 7. klasse), da jeg gikk i 9. klasse.

Og så skreik Christell at 'Erik har gjennomsiktig shorts', når jeg gikk ut av det ganske lille svømmebassenget på hotellet, siden Christell og Pia oppførte seg så horete.

Var dette for at jeg skulle få problemer med den albanske badevakta?

Hvem vet.

Jeg hadde langt hår, og var tjukk fra å ha drukket mye cola og jeg spiste mye potetgull.

Var det for at Christell og Pia, prøvde å få albanerne til å tro at jeg var homo.

Ja, det var det nok.

Derfor gikk de ned først.

Og grunnen til at Haldis sa det, at jeg skulle vente ute, i Sverige, mot grensa, når vi skulle spise middag, på veien tilbake, på en restaurant, ved veien, ved en trollpark, var nok for at albanerne nok følger etter folk dem ikke liker.

Hvis jeg skulle gjette.

Så de ville nok at jeg skulle få problem med albanerne i Gøteborg.

Noe sånt.

Hm.

Søstra mi pleide også å gå på Baronen, så søstra mi kan også være som en albaner, Pia Ribsskog.

Hm.

Og broren min, Axel Thomassen(?)

Hm.

Og fetteren min, Ove Olsen, og kusina mi Heidi Olsen.

Ja, det må nok være sånn.

At de er illuminister.

Og at albanerne nok også er illluminister, de hadde jo kongen i Egypt, på 17-1800 tallet, Muhammad Ali, het vel han.

Sa University of Cambridge, i en e-post.

Så sånn er nok det.

Mer da.

Ja, jeg får ta en pause nå.

Jo, Haldis leide ut leiligheten deres på Bergeråsen, da de flytta til Drammen, til noen albanere, mener jeg søstra mi sa.

Og jeg tror også at Runar muligens leide ut huset til Ågot, som han arva, til noen albanere.

Noe sånt.

Hvem vet.

Det er nok mer og.

Jeg får bare ta en pause her.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter