Hei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så derfor prøver jeg å sende en påminnelse. Mvh.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------- From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/10/23 Subject: Re: Krøll med Dagbladets kommentarsystem/Fwd: Utenlandsk mobil To: "Dagbladet.no Support" < support@db.no> Hei,
og mobilnr: (Sensurert av johncons-blogg grunnet at jeg har blitt utstatt for 'bølleringing')
Jeg synes var litt rart at det plutselig ikke skulle virke, jeg har skrevet med den kontoen siden i juni, mener jeg det må ha vært.
Mvh.
Erik Ribsskog
2009/10/23 Dagbladet.no Support <support@db.no>
Hei Erik,
Mystisk. Hvilken e-post og mobilnummer er du registrert med? Den 22. oktober 2009 21.14 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:
Hei,
nå får jeg opp en melding, hvor det står at jeg ikke er registrert hos Dagbladet.
Men det er ikke sant, for jeg har skrevet på Dagbladet.no, siden i sommer.
Er dere kjøpt og betalt av Microsoft, eller?
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender med en skjermkopi av skjembildet jeg får opp
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2009/10/21 Subject: Re: Utenlandsk mobil
To: "Dagbladet.no Support" < support@db.no> Hei,
ok, det høres bra ut.
Jeg får ikke logget meg inn på profilen min der, på Dagbladet.no, siden jeg ikke har den SMS-koden, men da bare venter jeg litt, det er vel ikke det som haster mest i verden.
Jeg var litt redd for at jeg hadde fått munnkurv, fra Dagbladet, jeg nå, vet du, jeg og de andre som kommenterer fra utlandet. Men da bare venter jeg litt til jeg eventuelt hører mer fra dere.
Mvh.
Erik Ribsskog
2009/10/21 Dagbladet.no Support <support@db.no>
Hei Erik,
Det som er helt sikkert, er at registrerte medlemmer i utlandet ikke får munnkurv. Hvis vi ikke klarer å fakturerere femmeren, så antar jeg at det ikke koster noe. Jeg kan komme tilbake når jeg vet mer om hvordan dette er tenkt gjennomført.
Beste hilsener, Magnus
Den 20. oktober 2009 18.31 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:
Hei,
jeg har fått registrert meg, på Dagbladets kommentarsystem, i juni, var det kanskje.
Men nå, så har det kravet om fem kroner, i måneden, dukket opp.
Jeg aksepterte det, for jeg syntes ikke det var noen formue.
Men jeg får ikke noe SMS, til Storbritannia.
Hvordan har dere tenkt å gjøre dette, ovenfor folk som bor i utlandet, har vi fått munnkurv på Dagbladet.no?
Mvh.
Erik Ribsskog
Hei Erik,
Takk for tilbakemelding.
Det er ikke meningen at det skal fungere sånn. Vi prøver å støtte de fleste utenlandske mobilnummer, men vi har dessverre fortsatt problemer med enkelte land (deriblant USA). Vi ønsker å finne en løsning for manuell verifisering. Det er ikke helt klart ennå, så foreløpig må jeg bare beklage og takke for tålmodigheten.
Beste hilsener, Magnus Hoem Hagen
Dagbladet.no
Den 15. mai 2009 14:46 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:
Hei,
jeg ble bannet ifjor, (som jeg klagde på).
Jeg tenkte å prøver igjen, men det fungerte ikke å registrere seg med utenlandsk mobil.
Er dette meningen, at det skal fungere sånn?
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
-- Mvh Dagbladet.no kundestøtte support@dagbladet.no
|
|