Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. januar 2010

De gatekodene til Folkeregisteret i Oslo, de tror jeg det er noe 'kommunist-lurings' med




Google Mail - Påminnelse/Fwd:










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 12, 2010 at 9:22 AM




To:
"Opsahl, Eva Igelkjøn" <eva.opsahl@skatteetaten.no>






Hei,

ja, jeg vet ikke jeg, da må jo folk huske 20.000 gatekoder i hue.

Da blir det nok mye feil, tenker jeg.

Kode 11546 står det på arket jeg har her, og ikke 11540.


Jeg synes dette hørtes ut som et tungvint system.

Dette er laget, sånn at man kan søke på alle som bor i Enebakkveien, vil jeg si.

Dette er kommunist-greier!


Med mistenksom hilsen

Erik Ribsskog


2010/1/12 "Opsahl, Eva Igelkjøn" <eva.opsahl@skatteetaten.no>




Hallo igjen!



Gatekodene brukes for å registrere
adressene elektronisk. Når vi registrerte en ny adresse på for eksempel deg, kunne
vi kode 11540 i stedenfor å skrive hele gatenavnet!


Det går mye raskere og adressen blir
alltid korrekt skrevet når den hentes i adresseregisteret.


Håper dette ga svar på din henvendelse.



Mvh


Eva I. Opsahl v/Skatt øst Oslo










Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 11. januar 2010 17:48

Til: Opsahl,
Eva Igelkjøn

Emne: Påminnelse/Fwd:




Hei,






jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten.






Hva er det dere bruker de rare gatekodene til da forresten, hvis det er lov å
spørre.






Er det noe kommunist-greier?







Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/12/16

Subject: Re:

To: "Opsahl, Eva Igelkjøn"
<eva.opsahl@skatteetaten.no>





Hei,






var det gatekode 11540 ja.







Jeg trodde Enebakkveien var en vei, jeg men.






Men men.







Bare tuller.






Men hva med at jeg var registrert på feil adresse, ved en rekke tilfeller, på
80 og 90-tallet.







Fikk dere den e-posten og?






Mvh.



Erik Ribsskog






2009/12/16 "Opsahl, Eva Igelkjøn"
<eva.opsahl@skatteetaten.no>







Hallo!


Viser
til din henvendelse vedr. blyantanmerkning 11540 i adressefeltet på
hovedregisterkortet du har fått kopi av. Skattekontoret har koder på alle
gateadresser slik at vi kan registrere dem i systemet. Enebakkveien har
gatekode 11540.


Skattekontoret
anser med dette saken som avsluttet.


Mvh


Eva
I. Opsahl v/Skatt øst Oslo






















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter