Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. januar 2010

Jeg sendte en klage på politiet i Drammen, til Spesialenheten




Google Mail - Til Liv Øyen, oppdatering/Fwd: Påminnelse til Liv Øyen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til Liv Øyen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Liv Øyen, oppdatering/Fwd: Påminnelse til Liv Øyen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til Liv Øyen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 12, 2010 at 12:44 PM




To:
post@spesialenheten.no






Hei,

jeg må nesten sende den her e-posten og, så jeg.

Det her er politiet i Drammen, som ikke vil forklare meg det, hvorfor Buskerud Fylkeskommune sendte meg et vitnemål fra siste året videregående i Drammen, hvor karakterene var feil.


For da pleier vanlige folk å bli anmeldt, hvis de tuller med vitnemål.

Men hva har egentlig skjedd i Drammen, hva skyldes egentlig feilen på vitnemålet mitt, og er det rettet opp?


Dette må det da være mulig å få svar på, av politiet.

Når jeg har anmeldt dette til politiet.

Politiet må jo skjønne hva de gjør, og ikke bare sende meg til Fylkeskommunen, sånn at de kan tulle med meg.


Beklager igjen at jeg var veldig uhøflig, i den første e-posten, men jeg blir oppgitt, for det er så mye tull med politiet, overalt i landet, omtrent, synes jeg.

Du ser jo det, at i dag så sender jeg klager, om politiet i Svelvik, Drammen og Tønsberg.


Ingen av de vil gjøre jobben sin, virker det som.

Så da klikker jeg litt noen ganger da, over hvor umulige politiet i Norge er.

Så beklager at det skjer!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/12/14
Subject: Påminnelse til Liv Øyen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til Liv Øyen
To: post@spesialenheten.no
Cc: lars.vasbotten@kd.dep.no



Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt en svar på denne e-posten, og sender derfor en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/28
Subject: Oppdatering/Fwd: Til Liv Øyen

To: post@spesialenheten.no

Cc: lars.vasbotten@kd.dep.no


Hei,

beklager at jeg tok av litt i den forrige e-posten.

Men her har Buskerud Fylkeskommune, oppgitt til alle arbeidsgivere, at jeg hadde 4 i programmering, når jeg hadde 5, i alle år.


Så da har jeg gått glipp av millionlønner, vil jeg si, for jeg måtte jobbe i Rimi, i 12 år, for jeg fikk ikke datajobb.

Hadde det vært i USA, så hadde jeg fått millionerstatning.

Men i Norge, så drar bare politiet nisselua godt ned over øya, og gjør bare noe dill-dall.


Så dere er helt håpløse og er en skam for landet!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender kopi til Kunnskapsdepartementet, siden det har vært veldig mye krøll, fra HiO, NHI/NITH, Lånekassa, osv., osv., som om de var en mafia.



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/24
Subject: Til Liv Øyen
To: post@spesialenheten.no


Din jævla hore!

Jeg ser du kødder med meg, fordi jeg er flyktning i England.


Du kaller meg 'Mr'.

Jeg er ikke noe mister jeg.

Jeg er en norsk flyktning jeg.


Jeg er faktisk mer baron Adeler.

Slutt å kødd din jævla hore!

Med hilsen

Erik Ribsskog baron Adeler













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter