Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. februar 2010

Nå har jeg bestilt nytt domene og, johncons.org, hvor jeg tenkte jeg skulle prøve å sette opp en back-up av bloggen. Vi får se




Google Mail - johncons.org @ One.com










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




johncons.org @ One.com











sales@uk.one.com
<sales@uk.one.com>



Mon, Feb 8, 2010 at 5:25 AM




To:
eribsskog@gmail.com























www.one.com







Dear Erik Ribsskog


Welcome to One.com and thank you for choosing One.com as your web hosting provider for your domain johncons.org.


Within 24 hours we will create your web space, and we will at the same time send you your codes and information for your new web space.



Link to invoice:


http://www.one.com/invoice.do?ocode=mjiwlfUeHYkSxYTX




Order details:

Date: Feb 8, 2010


Your order number is: 1734235
















You have ordered the following:Price
Web Space Small - 12 months10.80
- Discount - Web Space Small-10.80
Annual domain fee (.org)9.00
- Discount - Annual domain fee (.org)-9.00
Setup fee9.00
+VAT 17.5%1.58
Total in GBP:10.58

Invoice address:









Name:ERIK RIBSSKOG
Company (if any):
Country:UNITED KINGDOM
Address 1:FLAT 3
Address 2:5 LEATHER LANE
ZIP + City:L2 2AE LIVERPOOL
Phone number:1512363298
Mobile number:(sensurert grunnet tidligere telefonsjikane)

Support 24/7

In case you have got any questions for One.com, you have the opportunity to chat live with our IT-supporters 24/7.


Click on the "Live Help" icon at www.one.com and get instant answers to your questions.


Thank you for your purchase.


Best regards



One.com

1 Ropemaker Street

London, EC2Y 9HT UK




Fax no. +44 (0) 203 355 7918











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter