Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. september 2010

Jeg sendte en ny e-post til Spesialenheten




Gmail - Klage på Spesialenheten










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Spesialenheten











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 2, 2010 at 8:43 PM




To:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg viser til Deres brev, som jeg mottok idag, angående to klager, på Oslo og Tønsberg politidistrikter.

Sånn som jeg tolker Deres to brev, så tror dere ikke på hva jeg sier.


Jeg vil opplyse at jeg er i Heimevernet, og er en kjent og vel respektert, vil jeg si, tidligere butikksjef i Oslo.

Og jeg har fullført Oppland Regiment, på Terningmoen, i Elverum, deres naboby vel.


Og jeg er kjent både i nord og sør av Vestfold, og i Buskerud.

For mine foreldre er fra Hurum og Strømm, og jeg kom inn på skole i Drammen, selv om jeg bodde i Nordre Vestfold, i 1988, det året jeg var russ, siden jeg hadde så gode karakterer.


Så jeg burde være godt kjent som en hedersmann, mener jeg.

Så dette dere skriver, at det ikke er grunn til å etterforske, hvis jeg sier at jeg har blitt utsatt for et drapsforsøk.

Når dere skriver det i brev, så synes jeg det blir som søppel, det dere skriver.


Jeg sier bare 'prøv igjen', og anker til Riksadvokaten.

Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Her er de to brevene, som jeg mottok, (i samme konvolutt), fra Spesialenheten, idag:

img005

img006

img007

img008

img009

img010

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter