Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. november 2010

Norge - Et land uten ryggrad?

Nå sjekket jeg hvilke sider som var mest lest på bloggen idag.

Og der hadde det sneket seg med en bloggpost fra 2008, var det vel.

PS.

Her er mer om dette:

mafiaens advokat

PS 2.

Hva gjør en blogpost, fra 2008, på 3. plass, idag, i 2010, kan man kanskje lure på.

Det lurte jeg på og.

Og jeg måtte trykke litt på StatCounter, for å skjønne noe av det.

PS 3.

Her er mer om dette, (man kan se at 48 av de 50, som leste den bloggposten, idag, de har søkt om 'Stuer-saken'):

stuer saken 48 søk

PS 4.

Hva er Stuer-saken, og hvorfor er det så mange som søker om den saken nå, lurte jeg.

Så jeg trykket på Google-søket.

Og det viser seg at johncons-blogg, havner øverst, hos Google, hvis man søker på 'Stuer-saken', da.

PS 5.

Her er mer om dette:

google søk stuer saken

PS 6.

Har jeg skrevet spesielt om 'Stuer-saken', på bloggen, lurer kanskje mange.

Men nei, det har jeg ikke gjort.

Jeg hadde bare kopiert en liste fra Wikipedia, (i et av mine mest døsige øyeblikk kanskje).

En liste over advokat John Christian Elden, sine saker, hvor han har vært advokat.

(For jeg lurte på hvorfor han alltid virka å være advokat for 'slemmingene', blant annet for han som drepte en kar, i en av mine gamle hjembygder, Østre Halsen, i Larvik, i stykkmord-saken der, som vel var uka før Benjamin-draper, med fulle fakkeltog og full mediadekning, i hovedstaden, osv.

Gikk du i det fakkeltoget min søster Pia Ribsskog, forresten?

Jeg tipper sjangsene var ca. 50/50 for at min søster Pia Ribsskog gikk i et av de Benjamin-fakkeltogene.

Ikke for å si noe stygt om han Benjamin.

Men hva med han som ble stykkdrept i Østre Halsen da?

Han ble jo nesten ikke nevnt i media.

Var Benjamin-drapet et plott, for å overskygge stykkdrapet i Østre Halsen?

Hvem vet).

Og John Christian Elden, han har jo kontaktet meg, for å få slettet den listen, seinere.

(På vegne av en klient da).

Men jeg svarte det, at jeg ikke sletter noe fra bloggen, før jeg har fått rettighetene mine fra myndighetene i Norge, osv.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 7.

Men jeg gikk også på Wikipedia, nå istad.

Og så gjennom de gamle versjonene, av den Wikipedia-artikkelen, om John Christian Elden.

Og den listen over sakene hans, den var forsvunnet, (som jeg kunne se det, ihvertfall), som noe med vinden.

Og da lurer jeg, er det bare jeg, i Norge, som tørr å skrive om John Christian Elden?

Det er i sånne øyeblikk, at man skjønner det, at Norge er i Sovjetstaten, mener jeg.

Når man ser det, at jeg, flyktningen, er den eneste som ikke lar seg diktere av John Christian Elden.

Man kan se det hos Wikipedia, at John Christian Elden er nesten litt 'russisk'.

Jeg skal se om jeg finner det igjen.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 8.

Her er mer om dette:

er elden russisk hm

http://no.wikipedia.org/wiki/John_Christian_Elden

PS 9.

Vi lever jo i tiden etter Perestrojka og Glasnost og murens fall, i Europa.

Så jeg mener det blir nærliggende å spørre seg, er Elden den russiske mafiaens advokat?

Hm.

Jeg mener det må være lov å spørre seg om det, ihvertfall.

Det regner jeg med at ytringsfriheten nok dekker.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 10.

Og hvorfor denne overskriften, om Norge er et land uten ryggrad?

Jo, fordi at jeg mener også å ha lest det.

At det ikke bare er Wikipedia, og norsk presse(?), som lar seg diktere av advokat Elden.

Nasjonalbiblioteket, har visst tatt vare på, alt som blir skrevet, på norsk, på nettet.

Men det skal de visst slutte med, mener jeg å ha lest.

Hm.

Hvorfor slutter de nå?

Var det Øst-Europa som ble fritt.

Eller var det Vest-Europa, som havnet innenfor jernteppet, da muren falt, lurer jeg.

Hvorfor blir det mer og mer som i Sovjet, i Norge, med 'Sovjetstat-politi', og det hele, lurer jeg?

Er det GRU, eller hva de heter, som slår til?

(Jeg har jo lest spionromanene til Le Carre osv., fra 80-tallet).

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 11.

Her er mer om dette:



PS 12.

Og det som er dumt, med det norske militæret, sånn som jeg husker det, fra Geværkompaniet, Terningmoen.

Det er jo at grunnutrustningen, (dvs. magasinstasker, vannflaske, bajonett og feltspade).

Det blir kalt GRU-en.

(Etter GRUnnutrustning da).

Og GRU er også Sovjet sin Spetsnaz militære etterretning, (eller noe sånn).

Så alt kommunistene, eller 'kommunistene', på Terningmoen, (Schellum, fra Vågå, som var på samme lag som meg da, lag 2, var vel sånn, hvis jeg husker riktig. Hm).

At det eneste de spurte om omtrent, på oppstillingsplass, var:

'Skal øs ha på GRU?'.

Noe sånt.

Så det var jo GRU her og GRU der.

Og det blir litt feil, mener jeg.

Siden GRU også er noe sovjetisk spion-etterretning.

Så Forsvaret burde nok ha valgt et annet navn på grunnutrustningen sin, enn GRU, mener jeg.

Det navnet var det nok noen kommunist-spioner der, som hadde funnet på, hvis jeg skulle gjette.

Så skjerpings til det norske 'Sovjetstat-forsvaret'!

Ikke bra!

Så vi får se om de klarer å skjerpe seg.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter