Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noe jeg ikke vet hvem er sender meg e-post. Dette er uønsket)/Fwd: Irriterings som krever skjerpings










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noe jeg ikke vet hvem er sender meg e-post. Dette er uønsket)/Fwd: Irriterings som krever skjerpings











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 5, 2011 at 8:26 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

Date: 2010/12/31
Subject: Irriterings som krever skjerpings
To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>


Jeg leste irc-loggen din nettopp.

Der var det mye å irritere seg over, gitt.

Du blir rasende når noen forsøker å provosere deg, og sier at de ikke

har noe med å blande seg i ditt liv. Og selv har du ikke noen skrupler

med å blande deg i andres liv på alle mulige måter. Direkte ufint,

Ribsskog!



Og jeg må nesten gi de andre på irc rett: du får pokker meg slutte med

sytinga di! Det er stakkars meg her og alle er imot meg der. Det er

patetisk og latterlig. Slutt å synes synd på deg selv og ta deg

sammen.

Du er ikke ledermateriale, uansett hva du selv synes. Ladders tar imot

alle som er villige til å betale de latterlige prisene deres.



Du hevder at du ikke har en paranoid psykose. Det er nøyaktig det

papirene du selv har publisert sier at du har. De sier riktignok at

det er en arbeidsdiagnose, og ikke en endelig en, men det er vel fordi

du stakk av før en endelig diagnose kunne stilles.



Harde ord her, Ribsskog, men såpass bør du tåle å høre når du velger å

publisere alt, og dermed vise all dobbeltmoralen din og galskapen i

all sin herlighet.

Som forsett for det nye året vil jeg foreslå å få et litt bedre grep

om virkeligheten og å oppføre deg mot andre som du selv forventer fra

andre. Når du selv sender eposter til noens familie for å "sladre" om

andres seksualliv 20 år tilbake i tid, da kan du ikke forvente at

andre ikke blander seg i dine saker.



Tantor









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter