Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: klage på psykiatrien










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: klage på psykiatrien











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:41 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/8/1
Subject: klage på psykiatrien
To: eribsskog@gmail.com


Dette er jo ganske fantastisk, Erik!

Først klager du på at du har en diagnose (noe som har vært klart for

alle leserne dine i flere år). Deretter følger du opp klagen med lange

tirader av noe som bare kan kalles usammenhengende galmannsverk. De

"klagene" du nettopp har sendt viser kanskje mer enn noe annet at du

har vrangforestillinger og store mentale problemer. De epostene vil

vel ikke hjelpe deg med å bli kvitt diagnosen, men de vil helt sikkert

hjelpe til med å understøtte den.

Det er vel ikke det resultatet du håpet på, men i det lange løp kan

det vel hjelpe deg, siden det kan føre til at du får hjelp. Skriv

flere eposter til Helsetilsynet.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter