Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Ms, Is Online Dating Your Cup of Tea?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Ms, Is Online Dating Your Cup of Tea?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:51 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Jonathan Cohen <jonathan@gaydatingbible.com>

Date: Mon, Aug 1, 2011 at 1:24 PM
Subject: Ms, Is Online Dating Your Cup of Tea?
To: Ms Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hey Ms,


I want to be honest upfront. Nothing comes close to the excitement
of finding, meeting, chatting up and cruising guys live in person.


However, for the many of us out there who are not as adventurous,
online dating provides an excellent alternative for us to hunt
down our dream man, be it for sex, a serious relationship or
hell..., even marriage.


I know this because I used to be shy and withdrawn, online dating
was my ticket to having the fabulous gay life I’m enjoying today.


As gay men, we go through the different stages of dating “wants”.


Broadly speaking, we look for dating partners and companions to
enjoy a cup of good coffee, movie, a walk in the park and you
know, those dating stuff.


As we advance, we go into stage two, we start to look for sex,
hmm… good sex, with one or many partners, penetrative or not,
which I’m not going to discuss here. (All of us have our own
preference and I absolutely respect that.)


After that, we tend to settle down after that crazy phrase and
look for a serious long term relationship.


Hopefully someone whom we can live with and enjoy each other
companion into old age.


No matter which stage you are in, I hope this newsletter can help
you in many ways to achieve what you want to achieve when it
comes to online dating.


Look out for my next email where I touch on the most commonly ask
question I receive on the daily basis.


Till then,


~ Jonathan Cohen








Simple Media Works
Suite F4127, 1905 60th Pl E.
Bradenton, FL, California 34203
United States



You may unsubscribe or change your contact details at any time.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter