Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: [The Japan Times] Thank you for subscribing!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: [The Japan Times] Thank you for subscribing!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:36 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org


Bcc:
jtsales@japantimes.co.jp






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <jtsales@japantimes.co.jp>

Date: 2011/7/31
Subject: [The Japan Times] Thank you for subscribing!
To: eribsskog@gmail.com


Dear Reader,



Thank you for subscribing to The Japan Times.



When new subscriptions are accepted during New Year holiday

periods, there may be cases in which our newpaper delivery is delayed.

Thank you for your understanding.



Subscription: The Japan Times

For: Monthly subscription

Delivery method: Through the newspaper delivery service



[When Credit Card]

OrderID:



First name: Miss Erik

Last name: Ribsskog

Company:

Postal code: L2-2AE

Address: Flat 3

City: 5 Leather Lane

Prefecture: Miyagi

Phone: 1512-3632-98

E-mail address: eribsskog@gmail.com



[Billing Details]

First name:

Last name:

Company:

Postal code: -

Address:

City:

Prefecture:

Phone: --

E-mail address:



We will e-mail you again to confirm your subscription.

Please contact us if you have any further questions.



[For inquries]

The Japan Times, Ltd.

(Business hours: Monday to Friday, 9:30 a.m.- 5:30 p.m.)

Toll-free phone: 0120-036-242 (Monday to Friday, 10:00 a.m. - 5:00 p.m.)

Toll-free Fax: 0120-051-298

E-mail: jtsales@japantimes.co.jp (Tokyo headquarters)





Once again, thank you for subscribing.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter