Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. januar 2012

Jeg sendte en e-post til Ole-Petter Myrberg




Gmail - Hallå Ole-Petter










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hallå Ole-Petter











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 24, 2012 at 8:11 PM




To:
opm@hotmail.no


Cc:
jan.henrik.hakestad@politiet.no






Hei,

jeg så at noen søkte etter deg, på bloggen min, så derfor jeg huska navnet.

Har prøvd å sende til Tom-Ivar og, men har ikke fått svar.

Jeg så i Drammens Tidende, på 80-tallet, etter at dere flytta til Drammen, at du mista noen fingre, da du leika med en fenghette.


Det var farmora mi på Sand, (Ågot), som viste meg det, i avisa, en gang jeg var der borte.

Du pleide å si 'lekk ekk og død', (hvis ikke det var storebroren din Tore).

Og du prata om 'Finn-saman'.


Er finner og samer det samme, mener du, du som er fra Nord-Norge?

Jeg har skrevet på Facebook at finner er fra Mongolia, har du hørt noe om hvor dem egentlig er fra, for dem er litt hemmelighetsfulle.


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Pia prater jeg ikke mer med.

Ikke Christell heller.

Pia bor i Oslo og Christell bor i Drammen.

Gry Stenberg får jeg ikke svar fra heller.


Hu bor vel på Bergeråsen enda, mener jeg.

Bare i tilfelle du ikke visste noe om dette.

Dere hadde kransekake en gang, som jeg lå over hos dere, i Havnehagen.


Dere hadde kanskje tulla med den?

Var det en som farmora mi Ågot hadde bakt?

Jeg ble seinere kamerat med deres nabo, Kjetil Holshagen.

Og etter at Tom Ivar flytta så hang jeg en del med han, og begynte å drive med elektronikk og sånn.


For han var ikke så glad i å være utendørs.

Og det var jo ikke så mange andre folk, på nedre, som jeg hang med.

Så det ble litt kjedelig etter at dere flytta, selv om dere kunne være noen jævelunger noen ganger og.


Men men.

Jeg har starta en rettsak mot faren min.

Husker du at jeg bodde alene i Leirfaret 4B.

Og når husker du dette fra.

Så kan jeg kanskje sende det til lensmannen i Svelvik.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter